Monday, February 18, 2008

Ez is, az is

Ma megint beszédültem a terembe egy üres órában. 40 percbe ennyi fért bele:

3*20 swing @25kg kézisúlyzóval (már csak a szubkultúrának, miheztartás végett :D)
4, 4, 4, 3 húzódzkodás semleges fogásban (kizárásos alapon)
3*5/5 military press egy kézzel, rúddal, @12,5kg (nem is kóválygott annyira, mint vártam :))
3*8 döntött törzsű evezés franciarúddal, @42,5kg (a súlyt kissé alábecsültem, ezért 8)
3*5 fekvenyomás @45kg
3*5 felhúzás @50, 60, 70kg
10 barbell rollout @50kg

Kissé kaotikusra sikerült a dolog, a sorrendet kb. az szabta meg, hogy mi volt szabad épp... A fekvenyomást meg a felhúzást ezért nem is erőltettem nagyon, ha már a végére szorult.

De azért a kettlebellt sem hagyhattam parlagon, úgyhogy most este még:

40 DARC swing 1min on, 1min off
34 (snatch - kézcserés swing), 2min on, 1min off
30 (clean - squat+press (= thruster) - snatch drop - kézcserés swing), 3min on, 1min off
34 (snatch - kézcserés swing), 2min on, 1min off
22 (snatch - neg. press - squat - press - snatch drop - kézcserés swing), 3min on, 1min off
34 (snatch - kézcserés swing), 2min on, 1min off
30 (clean - squat+press (= thruster) - snatch drop - kézcserés swing), 3min on, 1min off
34 (snatch - kézcserés swing), 2min on, 1min off
40 DARC swing, 1min on

Összesen 27 perc (19 on, 8 off), @12kg

3 perces meneteket most csináltam először, ezért nem is választottam különösebben nehéz kombinációkat, bár a thrusteres verzió azért elég pörgősnek bizonyult :D De nem volt olyan vészes úgy általában, mint gondoltam. Eredetileg terveztem a 3percesek utánra 1-1 egyperces DARC-swing-menetet, mint a legelején meg a végén, úgymond pihentetőnek, de aztán nem volt szükség rá.
Holnap kétgolyós BJ#1, majd még megálmodom, hogy az ismétlésszámot tornázzam-e fel, vagy a pihenőt limitáljam, de ígyis-úgyis szép halál lesz :)

No comments:

Post a Comment