Wednesday, January 23, 2008

Na-nehogy-már!

Azért reggel csak nem hagyott nyugodni a dolog, úgyhogy letoltam 40 kört (15:15/9, összesen 20 perc, 360 snatch @12kg). Többet nem, mert délután még BrettJones-time.

Előrehoztam hétvégéről ma-holnap-holnaputánra, hogy a szombati és vasárnapi egésznapos házonkívüliség miatt ne kelljen megszakítani. Akkorra (hétvégére) meg majd inkább kitalálok valami swing-sessiont vagy más rövid szabadprogramot.

Jó hír viszont, hogy a tegnap esti 180 meg a ma reggeli 360 összesen sem gyalázta meg a kezem különösebben. Eddig azért minden VO2Max-"másnap" viseltes volt erőst.

4 comments:

  1. Irigylésreméltó teljesítmény, és tetszik a motiváltságod, csak így tovább ;-). Még csak pár napja gyakorlok, de már én is érzem a fejlődést (TGU 16-ról 24 kg-ra való váltás)
    Felhívtam Farkas Zoltánt, úgyhogy ha nem jön közbe semmi akkor szombaton 14:00-kor ott leszek az RKC workshop-on, remélem találkozunk mert viszem a golfkocsit ;-))

    ReplyDelete
  2. Ez kedves, Petros, köszönöm :)

    Úgy vagyok ezzel, hogy nem baj az, ha vannak az embernek néha vacak napjai, vagy motiválatlan, vagy akár depressziós a hangulata, vagy akármi. És szerintem az sem baj, ha olyankor úgy dönt az ember (de ő dönt, nem pedig elengedi magát!), hogy ezt meg is engedi magának, nem önostoroz vagy bűntudatozik - ha nagyon nem esik jól az edzés, akkor annak általában valami oka van, az valami jelzés -, hanem betudja egy ilyen napnak/hangulatnak. Csak az baj, ha hagyja, hogy az ilyen aztán elhatalmasodjon rajta és átvegye a kontrollt.

    Azért nem kis ugrás a 16-ról a 24-re, ugye? És milyen hamar :)

    Szombaton meg gyere 2-re, majd klikkesedünk a Danival jól ;)

    ReplyDelete
  3. Ez így van. Az egyedül edzéshez sokkal nagyobb akaraterő kell, mint csoportban valóhoz. Az évek során nagyon sokat edzettem egyedül, és mindig megtaláltam a megfelelő motivállóerőt, de bizony azt is a saját hibámból tanultam meg, hogy mennyire könnyen el lehet csábulni az "erő sötét oldalának", és a lustaság pillanatok alatt tönkreteszi az addigi kemény munkádat. Szóval az ilyen depressziós napokkal nincs gond, ahogy azt már beszéltük, néha többet használ egy pihenőnap, mint egy kikényszerített edzés. De tudni kell hol a határ, és a lényeg, hogy te tudod. Ha meg elcsábulnál, akkor közbelépünk, mert ahogy mondtam, figyelünk 8-)

    A TGU fejlődésem engem is meglepett, de kifejezetten jobb volt nehezebb súllyal csinálni, a fogás volt csak kényelmetlen mert Tivadar híján összefogtam a 8-ast a 16-ssal ;-)

    ReplyDelete
  4. Két sötét oldala is van annak az erőnek, nemcsak az ellustulás, a vérszemkapás-túlhajszolás is. El lehet kanászodni mindkét extrém felé, sőt, olykor el is kell, de tudni kell az egyensúlyba visszatalálni is, hogy még fennmaradjunk azon a kötélen.

    És ezért jó, hogy figyelünk :)

    ReplyDelete