Wednesday, April 01, 2009

Alakulófélben

Legalábbis bizonyos szempontokból.
A múlt hét második felében kímélőre tettem magam és kaptam néhány lágylézeres kezelést. Hát az kész ördögűzés!
Az első alkalom után már nem sugárzott a fájdalom a könyökömből a felkaromba, viszont annál inkább lefelé. Bizonyos pontok a tenyeremben nyomásra villámokat küldtek fel a könyökömbe. A második után az egész átköltözött a könyökömből a singcsontba és a csuklóba. Aztán meg a gyűrűs- és kisujjamba. Nyomásra már nem volt érzékeny, ellenben húzásra igen, pl. ha cipelni kellett valamit. Aztán csak a befelé forgatásra. Most még mindig ott bujkál a csuklómban és a singcsontban valamelyest, de csak egy bizonyos mozdulat kellemetlen, ha a karom egy bizonyos pozícióban van.

Hétfőn ezért már kísérletezgettem dolgokkal:

húzódzkodás gumiszalaggal: 4, 4, 3, 2, 1

Megcsináltam, de a jó, az nem ilyen... Fájni nem fájt, inkább olyan gyenge és instabil volt az egész. De szerencsére rosszabb nem lett utána.

3*5/5 MP @16kg
3*5/5 TGU @16kg

A nyomással nem volt gond, a törökkel sem. A balos ismétlésektől jobban tartottam, ahol a jobbra kell támaszkodni, de az sem volt gáz.

1min on, 1min off, @16kg
3 snatch L - 3 DARC swing - 3 snatch R - 3 DARC swing - ...
körönként 6*3 snatch és 5*3 swing
20 kör
40min, 360 snatch, 300 swing

Nem akartam egyből újra fejest ugrani a VO2Max-ba, így inkább ezt a kombot választottam, ahol egyszerre csak 3 snatch van - a tempója is lassabb egy kicsit (kb mint a 7/15sec) -, swingek vannak közé keverve, és kényelmes 1 percesek a pihenők.

4 comments:

  1. Na végre! Már azon gondolkodtam, hogy ha nem írsz ma sem, akkor felhívlak mi van veled!
    Na és a kisujjadnál nem esett ki? :-)

    ReplyDelete
  2. Jobbulást!

    Bajzath RKC

    ReplyDelete
  3. Örülök, hogy javulgatsz! Ez a snatch-DARC swing kombináció megtetszett nagyon, ki fogom próbálni, sőt, a csoportomnak is megmutatom (Gabi, bocs, ha csuklani fogsz :-))

    ReplyDelete
  4. Betti,

    hiába reklamálok, még mindig nem tudok vörös fényt lövellni az ujjamból... Pedig tök jól kiegészítené a CK-FMS-es voodoo varázslatot :D

    Attila, köszi!

    Rita,

    csak nyugodtan. Eredetileg félperces szünetek lennének. Így meg olyan kis lájtos, nyugis, rehabra való, én is egy olyan tanítvánnyal csináltam, aki aznap jött vissza egy hét betegségből... Jó kis hycomat-páros voltunk, hehe.

    ReplyDelete