Thursday, March 19, 2009

Két VO2Max három órán belül

Hát ez érdekes.

Délután 5 körül csináltam 30 kört (8-asával @16kg) egy áldozatommal, akivel gyakran ballisztikázunk együtt (hétfőről lett ez mára halasztva). Aztán rájöttem, hogy a csütörtök este hetes haladó csoporttal is együtt szoktam csinálni a VO2Maxot... Újra megcsinálni kisebb nyűgnek tűnt, mint magyarázkodni, úgyhogy még 35 kör, szintén 8-asával, szintén a 16-ossal.

Azt tudtam, hogy a kezem bírni fogja, az elmúlt hetekben sokkal simább lett a technikám. Amire nem számítottam, az az, hogy az első adagnak semmi befolyása ne legyen a másodikra. Hiába tanítottam a közbeeső időben is, teljesen regenerálódtam, nem maradt semmi fáradtság az elsőből, nem lassultam le és semmivel sem éreztem nehezebbnek a másodikat. (5 perc múlva meg már a kezdőben voltam és tanítottam - a snatch-et, hehe.)

VO2Max, 15:15 @16kg 
30+35 kör 8-asával
520 snatch

4 comments:

  1. Szia Gabi!
    Látogass el ide ,s kattints a 12-es pontra (kettlebell snatch) :) :)

    http://kettlebell-training-for-sport.blogspot.com/2009/03/best-exercises-for-athletes.html

    Rob

    ReplyDelete
  2. Szia Elvtársnő!Most olvastam végig a blogog visszamenőleg.Látom nem hagytál fel azzal a régi szokásoddal, hogy borzasztod a jó népet, hol azzal, hogy többet csinálsz, mint bárki, hol azzal, hogy többetl csinálod, mint bárki.Ez volt a bók része, tudod, most jön, h vajon mit akar ez?Nem kertelek:mikor jársz már Pesten, h ad egy: lássalak, ad kettő:bemutassam az első RKC bébit, ad három: megnézd a vállam(meg ha már itt jársz, akkor a többit is)?

    Bencze Dániel

    ReplyDelete
  3. Jéé, Rob, hogy te miket nem találsz... Köszi :))
    Amúgy jó rég nem néztem meg ezt a felvételt... Lehet kéne csinálni egyet most tavasszal is, így egy évre rá, és összehasonlítani.

    Dani,
    nem is tudom, örüljek vagy nyugtalankodjak, hogy családos ember létedre se komolyodtál meg egy cseppetse, ugyanolyan dinnye vagy, mint mindig :))
    Felhívlak holnap délelőtt, azt' megdumáljuk, jó?

    ReplyDelete
  4. Ugye csak...:)
    Támogatom az ötletet!
    Rob

    ReplyDelete