Tuesday, February 24, 2009

Biztos a holdállás...

Nem voltam mostanában a helyzet magaslatán... Meghúztam valami kicsi izmot vagy nemtommit a hátam közepében, a két lapocka között valahol, melynek következtében még csak simán rack-ben tartani a kettlebellt is kihívást jelentett. Szabadságoltam magam az edzés alól pár napra, és ennek ellenére is sikerült betépni egy bőrkeményedést, ráadásul felül, az ujjam tövében a "vonalon", jó mélyen, ami most folyton vissza kireped, ahányszor kinyújtom az ujjam. Továbbá belevágtam egy embereset a másik kezem hüvelykujjába, de azt meg kívülről, az ízületnél, na ez meg olyankor nyílik ki folyton újra, ha behajlítom... Kiváló alaphelyzet, hehe.

Mindegy, tegnapra már kellőképpen besokalltam az egésztől, és mivel legalább a hátamban már rendeződtek a viszonyok, nyomkorásztam egy kicsit meg csináltam pár olyan dolgot, amihez még cleanelni se nagyon kell:

military press @16kg
1 5-ös és 4 4-es létra

bent press - windmill - OH squat @16kg
3/3, 2/2, 1/1

6 comments:

  1. Szia Gabi!

    Én úgy szokta, ha ilyen berepedős sebem van, hogy napi 2-3 alkalommal, meg lefekvés előtt bekenem szőlőzsírral. Nem a Labelló a legjobb asszem, mert az kicsit szárítja a bőrt, még ha nem is ez lenne a célja. Így viszont nem szárad meg a seb, és úgy tud gyógyulni, hogy közben nem sérülsz rá. Nekem bevált.

    Üdv

    Misi

    ReplyDelete
  2. Jobbulást!
    Bajzath RKC

    ReplyDelete
  3. Köszi, Attila,

    úgy tűnik, megmaradok... :)

    Misi,

    az ötlet jól hangzik, de nem csúszik a kezed tőle? Sokszor reggel 6-ra jön az első áldozatom és este 9-kor megy el az utolsó, szóval nem nagyon tudom megúszni, hogy ne kelljen előbb-utóbb kettlebellt fognom a kezembe (aztán meg neadjisten mindenkinek csúszni fog, fogáserősítés, hehe)...

    ReplyDelete
  4. Szia!

    Esetleg bekenés után leragasztod, hogy ne kenőcsözz össze mindent. Persze ha a seb elhelyezkedése engedi.

    ReplyDelete
  5. Szia,Gabi,
    Javaslat, de nehogy azt gondolt, hogy nem szeletlek..:-)
    Nekem nagyon kell vigyáznom a kezeimre, mert egy picike, nyomtatáskor lap által vágott karcoláska is úgy tud fájni, ha pl. fahéjas bedörzsölést kell alkalmaznom,mintha pengéket huzigálnának a gerincvelőmön. Ezért én ráfanyalodtam a sós megoldásra, először nagyon szar, de baromi gyors.
    Erőssssssen sós vízbe áztatni a kezedet, jó 5-8 percig. Nem fog repedezni BELÜL ,mert a só nagyon összehúzza a hámsejteket, a vacaakok meg lehullanak, mert azokat meg leszárítja.Lehet utána a jó kis szőlőzsír puhítani,vagy körömvirágos kence, és belsőleg is a körömvirág tea jó.
    remélem, mire ezt írom, ezt az ötletet már csak legközelebbre tartósítod, mert meggyógyult a seb.

    ReplyDelete
  6. Na, jelentem, a hétvégét megúsztam további károk nélkül, úgyhogy remélhetőleg tényleg csak legközelebb lesz szükség a praktikákra... Mindenesetre köszi :)
    A sós megoldás valóban elég horroros, bár én csak úgy vizezés nélkül bele szoktam nyomni a sóba, amíg el nem áll a vérzés (vagy ki nem ugrik a szemem) :) Általában működik, legalábbis a nem ilyen "skalpolásos" jellegű vágásoknál eddig bevált... Nem ebben kéne kiélnem a kreativitásomat, érzem én is, hehe.

    ReplyDelete