Thursday, July 10, 2008

Történések

Megjártam Budapestet. A vízuminterjú maga teljesen simán ment, mindenki nagyon kedves, udvarias és segítőkész volt, ott rögtön meg is mondták, hogy jóváhagyták, és az útlevelem is megérkezett (mármint vízumostul) 24 órán belül - ami elég jó kárpótlás az előtte lefolytatott idegölő tortúráért :)
Voltam a Decathlonban is, rövidnadrágot akartam venni. Hosszas keresgélés után végül csak sikerült kettőt találni, ami viszonylag normálisan jó volt rám - a gyerekrészlegen, 14 éves fiú méret, LOL!!
Továbbá a shopban, mivel a listás DVD-k közül, amiket venni akartam, hálistennek egy sem volt és kilátás sincs rájuk perpill, szert tettem bánatomban egy pár 4kilós clubbellre.
Nos, abba már valamelyest beletörődtem, hogy a kettlebell minden szállítmánynál meg van variálva, de arra még az én paranoiás agyam se volt felkészülve, hogy ha nagy előrelátással eleve egy _pár_ clubbellt veszek, akkor itthon, amikor kibontom, két különböző dizájnnal fogok szembesülni... bahh. 
Viszont a rejtélyes szúrások, úgy tűnik, elmúltak teljesen :)

No comments:

Post a Comment