Monday, July 07, 2008

Pár nap szünet

Hát, így se jártam még... Olyan, mint a klasszikus szúrás az ember oldalában futáskor, csak épp a semmiből jött (utolsó edzés után vagy 24 órával) és nem igazán igyekszik elmúlni... Szombat este elég nehéz volt elviselhető pozíciót találni, aztán azóta fokozatosan javult, de még mindig előjön egy spec. légzési mélységnél ill. bizonyos mozdulatoknál.
Azon gondolkoztam, meghúzhatja-e az ember a rekeszizmát, miközben ül és olvas, lehet, a könyvtől függ, lol.

2 comments:

  1. Szia!

    Érdekes amit írsz, én is jártam így, és nem igazán tudom az okát.
    Ahogy te is írod bizonyosmozdulatoknál, vagy légzési ponton jelentkezik, nekem pl. ásításnál:) vagy ha teljesen előre hajtom a fejemet

    ReplyDelete
  2. Jajaja, ásítás, csuklás, ilyesmi nálam is gázos volt :D
    Végül se jöttem rá, hogy mi ez, de úgy tűnik, pár nap nyugi és elmúlik magától :)

    ReplyDelete