Friday, July 04, 2008

Kézváltás lemenetben

Nem vagyok egy SSST-mániákus, mondhatni hidegen hagy a téma, a VO2Max-ban meg eddig épp hogy kerülendő volt a kézcsere, úgyhogy igazából sosem éreztem késztetést, hogy kipróbáljam. Na de most, hogy Kenneth Jay kijött a "boost"-tal, jobb, ha felkészülök :)

10 set @12kg, 40/set, minden másodiknál kézcsere: plusz swing nélkül, ejtés közben

Tartottam tőle, hogy párszor el fogom ejteni az elején, ezért kint álltam neki. Hát, dupla meglepetésben volt részem... Egyrészt ezzel semmi gond nem volt. Az viszont meg sem fordult a fejemben, hogy ennyire le fog lassítani. Idegesített, és reméltem, hogy a végére majd javul a helyzet, de nem, legalábbis nem számottevően.
Lehet, hogy egyszerűen idő kell az új groove-nak, hogy megszilárduljon.
A másik meg, hogy az ember normál esetben persze nem váltogat ilyen sűrűn. Csak én most a váltásokat akartam, és nem a snatcheket, és így lehet, hogy olyasmit nagyítottam fel, amit amúgy észre sem vettem volna, ha mondjuk 10-20-asával váltok.

2 comments:

  1. Ez tök jó!
    Már gondolkoztam én is a "kézváltás lemenetben" gyorsításon. Mostanában sok VO2Max-ot csinálok, kimaradt az 5 perc snatch, vagy a 10 perc snatch, ahol igazán ki tudtam volna próbálni.
    Na de most, hogy Kenneth is ezzel jön, kötelező kipróbálni. :)

    Ricsi

    ReplyDelete
  2. Ez itt egy elég érdekes verzió, de használhatónak látszik:

    Philip Davis UST 202 snatch 10 perc alatt 32-essel

    ReplyDelete