Sunday, June 29, 2008

Teljen csak az a szerszámosláda

Zoli jóvoltából sikerült megnéznem Andrea Du Cane Kettlebell Goddess DVD-jét.
Be kell valljam, azért a tárogatás meg tricepsznyújtás láttán kissé elborzadtam... Mindenesetre végül csak rávettem magam, hogy végigcsináljam a rajta lévő komplett workoutokat. És ez nem volt rossz ötlet.
Hajlamos vagyok elfelejteni - mivel én a saját edzéseimben jobban szeretek a legalapvetőbb néhány alapgyakorlatnál maradni és inkább a különböző kombinációk terén kikreatívkodni magam - hogy márpedig egy csomó ember (ügyfél) igenis az összeválogatásban is igényli a változatosságot, vagy épp 'csilivili' gyakorlatokat is akar.
Továbbá ismételten kénytelen voltam szembesülni a ténnyel, hogy alapvető problémáim vannak már az egy lábon történő megállással is (a jóga tree-pose is mindig egy horror)... amivel igazából nem igazán van ötletem, hogy mit kéne kezdenem, és ezáltal, öhhm... szeretem nagyvonalúan feledésbe meríteni.

Na, szóval ezt csináltam az elmúlt pár napban, meg Joint Mobility-t meg Vinyasa-t.

Ja, és egy guggolós combo-t pénteken:

@12kg
clean - front squat - snatch - overhead squat - windmill - snatch drop - transfer
2min on (6 fért bele, 3/oldal), 1min off
15 kör, 45min

Eredetileg ez egy ad-hoc edzésötlet volt Andinak (snatch helyett clean-and-press-szel), de aztán még nekem is annyira megtetszett, hogy ki kellett próbálnom :) Kellemesen megizzadtam, még ha ez nem is egy gyors tempójú kondicionáló verzió (fej fölötti guggolást meg windmillt nyilván nem hajszol az ember). 

4 comments:

  1. Szia Gabi,

    Nem vagyok benne biztos, hogy megkaptad az emailem. Tracy Reifkind udvozol, Katie pedig szivesen osztozik veled szoban a CK-FMS esemenyen...reklamozlak...:)

    Udv,
    Peter

    ReplyDelete
  2. Hehe, köszi :)

    Elforwardolnád a gmail-re? Nem kaptam tőled semmit... hacsak nem tényleg fehérrel írtad ;)

    Katie írt tegnap, mondta, hogy felbíztattad :)

    ReplyDelete
  3. Jógánál a fa pózt csináld először úgy, hogy csak a térdedig emeled a lábad, míg a szemedet a szemközti fal egy pontjára fixálod.
    NE csináld tükör előtt!
    A lábad szorítsd a térdedre.

    Ha így már megy, akkor később menni fog magasabbra is.

    Ha akarod, eleinte tárd szét a karod és próbáld meg türelemmel csinálni.

    ReplyDelete
  4. Köszi, Tündér,

    hát igen, ez az, amihez tényleg türelem kell, hiába is akarnám erőltetni/siettetni... :)

    ReplyDelete