Saturday, June 14, 2008

Na, jelen!

Kicsit le vagyok maradva a blogolással, szóval az elmúlt pár nap röviden:

Szerda
Vinyasa, 40min
Magam is csak lestem, mennyivel jobb volt, mint a múltkor. Ennek nagy része a hozzáálláson múlt: ha könnyedén veszem a dolgot, könnyűvé is válik. Ezt úgy értem, hogy ha nem próbálom erőltetni, ha nem gondolkozom olyasmin, hogy ez most vajon elég jó-e vagy sem, hanem inkább türelmet gyakorlok és egyszerűen megelégszem azzal, amire perpill képes vagyok, akkor az megelőzi a görcsölést, jobban tudok fókuszálni az épp aktuális pózra, nyújtásra, a légzésre, és sokkal többre jutok. Néha tényleg csak annyi kell, hogy az ember elálljon végre a saját útjából... :)

Csütörtök
Új terem
Kb féléves kihagyás után egy igen kedves ismerősöm nyakába varrtam magam, hogy vigyen le magával. Valami antikrisztus jóvoltából nagy rajongója lett a kettlebellnek és szinte már pistol-fanatikus (igaz, egyelőre főleg elméletben :D).
Kicsi terem, a túl soknál is több a gép, alig van hely szabad súlyokhoz... Ami igen kellemetlenül érintett, lévén hogy ami nekem kellett volna, az mindössze egy Oly-rúd, tárcsák és hát hely, ugye... ezáltal többet keresgéltem mint edzettem.
Viszont! Messze kevesebb a sissy (ez hogy van magyarul? gyík?) mint máshol, vannak fighterek, erőemelők, használhatsz magnéziát, ledobhatod a súlyt felhúzás után, meg úgy általában a társaság egy rakás őrült, de nyitott arc (nem vetnek babonásan keresztet egy full contact twist, egy kettlebell vagy neadjisten egy snatch láttán, sőt), helyén van a hangulat, jó energiák. Hááttt, nagy dilemma, elhiheted.
Igaz, hogy beletelt vagy két órába, de végülis, legalább kóstolgatás szintjén, összehoztam pár szériát:
kettlebell swings, snatches, jerks, windmills @16kg
BW chins
evezés, 40kg
'T-rudas' evezés sarokba támasztott rúddal, 50kg
deadlift, conventional és sumo, 60kg
lábemelés függésben rúdérintéssel
full contact twist, 30kg
renegade row 2*14kg kézisúly
kettlebell ballisztika @16kg, 30sec on, 30 sec off, 20 swing (egykezes, kétkezes, DARC) ill. 7/7 snatch váltogatva, 15min

Tegnap meg ma székesfővárosunkban tanyáztam: a Péter-szervezte üzleti képzésen, aztán RKC-vacsorán, ahol azt hiszem, sikerrel demonstráltam a Warrior Diet poénosabbik részét a napközbeni böjt után ;) Ma délelőtt meg egy nagyon elszánt fiatal párral találkoztam, akik minden bizonnyal a magyarországi első kettlebell-pionírok közé tartoznak - voltak sztorik :) (Nem biztos, hogy én nem morzsolódtam volna le, ha annak idején kettlestack-kel kellett volna kezdenem, lol.) Volt némi technika-kipofozás, meg ötletelés váll-rehabra ill. terhesség-szülés előkészítésére. Jó kis szeánsz volt, és sokra is haladtunk, szerintem.
Még mindig eléggé izomlázas vagyok a termi dolgoktól, de remélem, holnapra golyóképes leszek :)

7 comments:

  1. Kettlestack rocks :))) Legalább volt valami, ami emlékeztetett az Igazira, és elérhető volt. Aztán megjöttek az igazi golyók, meg az igazi tudás. A tudáshoz pedig van valaki, aki nemcsak hiteles, de alázatos is, aki nem sajnálja az időt és figyelmet, és akinek a puszta személye is inspiráló. Köszönjük Gabi.

    Gábor

    ReplyDelete
  2. A munka iránti alázatod és a ránk irányuló nagyfokú figyelmed és segítőkészséged az ami rendkívül értékessé teszi a veled eltöltött időt. Persze a tudásod is imponáló...:)
    Na, most már mindenki tudja, hogy kik is gyúrnak ketteskére...

    ReplyDelete
  3. De aranyosak vagytok, még zavarba is jöttem hirtelen, köszönöm szépen!
    Öröm volt veletek dolgozni, sugárzott belőletek a motiváció, az akarás, az érdeklődés és a fogékonyság. Szóval így könnyű... :)

    ReplyDelete
  4. Gabi valoban szuper. Nem csak az ereje, hanem az elszntsaga is, hogy mindent megtanuljon amivel hatasosabban lehet edzeni. Reszemrol minden tisztelet.
    Lakatos Peter, RKC

    ReplyDelete
  5. Köszönöm, Péter, igyekszem :)

    ReplyDelete
  6. Nem..sajnálom de nem varrtad a nyakamba magad,szívesen tettem :-) :-)

    ReplyDelete
  7. Okay, akkor ezt elteszem valami olyan alkalomra, ami ellen bezzeg berzenkedsz ;)

    ReplyDelete