Tuesday, June 10, 2008

Combo már rég volt

Vacilláltam, hogy LCCJ legyen, vagy Tracy-style combo (utóbbi mindig szórakoztató, bár nem kevésbé döglesztő, lol).
De végülis miért kellene választani? :)
A C&J önmagában is tuti erő-állóképességi gyakorlat, de jól illik kombinációkba, vagy ahogy David Whitley-nél futnak, Extended Kettlebell Drillekbe is.
És ha már Kenneth Jay "Viking" push press-ének titkára is fény derült, miért ne kombináltam volna bele azt is? :)

Tehát a mai 'saláta':

swing
snatch
clean & jerk
"Viking" push press
snatch
transfer

mindez 4* = 1min

9 kör, felváltva
2min on, 1min off @12kg és
1min on, 1min off @ 16kg
összesen 45min.

Ez tök jó, majd kipróbálom dupla bellel is valamikor :)

Itt az utolsó 2 set, ennek megfelelő leharcoltsággal:



9 comments:

  1. Szia Gabi!
    "Loptam" tőled!
    Robi

    ReplyDelete
  2. Eheh :)
    "Ha senki nincs, ki megbüntessen, büntesd meg magad", vagy mi? :)
    Azért 24-essel ez vidámságos mutatvány lehet, a GymBoss-vezérelt változatába már bele se merek gondolni :)

    ReplyDelete
  3. Hát az volt,engem is meglepett.Azthittem könnyebben fog menni...:)De nagyon jó!Az időre mért változatba én se...:)
    Robi

    ReplyDelete
  4. Mondjuk igaz, időzítve (erő-állóképességi vonalon) inkább akkor kisebb golyóval kellene csinálni és több sorozatban, kezdetnek pl. 30sec on, 30sec off vagy 1min on, 1min off (nekem perpill nagyjából ez utóbbinál van a határ a 16-ossal), és innen aztán lehet játszani a körök számával, a work-rest-aránnyal meg ilyes. Végülis mindig attól függ minden, hogy mi a cél :)

    ReplyDelete
  5. Én csak annyit mondok,hogy szép a kert:)
    Dani RKC

    ReplyDelete
  6. Dani,

    és a Gymboss hangja...? Ne mondd, hogy az nem volt szép ;)

    ReplyDelete
  7. Szavaid szöget ütöttek a fejembe..:)Megpróbáltam 16-al,a kérdés valóban mi a cél..:)
    Robi

    ReplyDelete
  8. Robi,

    meg akartam nézni, de eltűnt a blogod, vagy mi...

    ReplyDelete
  9. Szia,
    nem tűnt el ,de érdekes módon nekem is azt írta ,hogy nem aktív.Most újra bejelentkeztem.Működik,remélem mostmár jó lesz!
    Robi

    ReplyDelete