Tuesday, June 10, 2008

Lekvár vagyok, nincs mese

Jógázik a fél világ... már gondolkodtam rajta egy ideje én is, aztán most Fawn megadta az utolsó rúgást :)



Vinyasa For Beginners DVD, a sógornőmtől kaptam.
Hát, gyorsan alázatot tanultam, lol!!
Kénytelen voltam szembesülni a ténnyel, hogy ugyan viszonylag könnyedén fel tudom venni a legtöbb pózt, de komoly nehézségeket okoz _megtartani_ azokat... Uramatyám, az volt a ritka, amikor épp nem az izomgörcs határán álltam, a szódáskocsisszótár egész tartalmát rázúdítva azokra az elvetemültekre, akik még ráadásul folyton azt hajtogatták, hogy ennek jó érzésnek kellene lennie, meg lazítsak, meg engedjem el magam, meg ilyenek... :)))

Elég vitathatatlan bizonyítéka volt annak, hogy mennyire rászorulok én erre :)

5 comments:

  1. Gabi,

    Es ennek mi koze a jogahoz, azon kivul, hogy amugy a csaj jogazik is? Honnan tudod, mennyire hozott a kepesseg? Egy video alapjan azert nem mondanam, hogy huha, ez am a valami...:)

    ReplyDelete
  2. Péter,

    én sem csak egy video alapján mondtam :)
    Beszélgettünk már erről máskor, más kapcsán is, többször is.

    ReplyDelete
  3. Szia,
    örülök, hogy kipróbáltad, énjógázom, megtartom a pózokat, de az állóképességemmel baj van (meg a derekammal), azért gondoltam a kettlebellre is.
    sok sikert, egy hónap múlva már jó érzés lesz ha mondjuk egyszer-kétszer/ hét beiktatod.
    hétfejűtündér

    ui: a jógát meg fogom tartani a derekam meg a lazító nyújtó hatása miatt

    ReplyDelete
  4. Helló,
    köszi, hogy benéztél :)

    Szerintem, már mennyire így a legelején meg tudom ítélni, nagyon jól kiegészíti a kettő egymást. Most attól eltekintve, hogy sokszor mérhetetlenül bosszant a saját (egyébként, új dolog tanulásáról lévén szó, tulajdonképpen természetes) bénázásom :D, kifejezetten tetszik. A terv most lehetőleg minden második nap, vagy akár mindennap egy kicsi, amíg a szekvenciát meg nem tanulom.

    Kíváncsi leszek, te mit szólsz majd a kettlebellhez, ha rászánod magad, hogy kipróbáld. Akár még barterezhetnénk is majd, korrepetálásilag :)

    ReplyDelete