Wednesday, June 18, 2008

Honlap

Egy kis háttér:
Ez a blog, lásd jobboldalt, szubjektív-reflektálós "kommentált edzésnapló", tehát már annak idején sem kommerciális célzattal indult. Ezen én sem most, sem a jövőben nem szeretnék változtatni.
Méltánytalannak érezném, és szerintem ti is, ha most egyszer csak felhígítanám, telenyomnám mindenféle hirdetéssel, reklámcélzatú infóval, csak mert RKC-vé avanzsáltam és így a kettlebellezés üzleti vonulatot is kapott.
Minden, az instruktori munkámhoz kapcsolódó "hivatalos" információt ezért külön honlapon fogok megjelentetni, itt a blogon csak az azzal kapcsolatos személyes benyomásaimról fogok beszámolni olykor.
Túlzás lenne azt állítani, hogy kész, de fenn van az első tesztverzió... feedback, pls :)

14 comments:

  1. Hú,Gabi!
    Megint nagyot alkottál!
    Nagyon jó stílusban fogalamazol,már attól kedvet lehet kapni a bellhez ha valaki csak megnézi a honlapot!Tetszik!
    Gratu!!!!
    Robi

    ReplyDelete
  2. Uhum odatesz :-) Vélemény: 5ből 4 pont :-)

    ReplyDelete
  3. Szia,
    egy ideje állandó olvasója vagyok a blogodnak-néha a gyakorlatok kipróbálója . Klassz a honlap(is)!

    ReplyDelete
  4. Szép! Gratulálok hozzá!

    ReplyDelete
  5. Köszi mindenki :) Háát, ezt se gondoltam volna még egy hónapja sem, hogy valaha is weblapszerkesztésre adom a fejem, hehe... Valami tipp, javaslat, esetleg?

    Károlynak külön üdv a fedélzeten :)

    ReplyDelete
  6. Igényes, ahogy Tőled várható volt :-) Gratula és sok sikert!
    Egy edzőtársam lehet, hogy nyáron Debrecenben fog dolgozni, ajánlottalak neki! :D

    ReplyDelete
  7. Szia Gabi!
    Tetszik a hozzáállásod, mármint a bloghoz. Jó ötlet, hogy itt megmaradsz Gabinak, és a munkával kapcsolatos dolgok meg a weblapodon. A weboldalad szerintem egyszerű, érthető és könnyen kezelhető. Nem kell tovább csicsázni, ahogy Rob mondta nagyon jól fogalmazol, ettől lesz egyedi a lapod. Gratulálok, és további hasznos munkát mint instruktor.

    ReplyDelete
  8. Köszi, Rita :)

    Petros, neked is köszönöm,

    abból indultam ki, hogy végülis én is utálom keresztülverekedni magam kéretlen spam-halmokon... ;)
    Amúgy pont ez volt a cél, hogy egyszerű, letisztult és könnyen áttekinthető legyen, szóval akkor nagyon nagy bakot csak nem lőttem :)

    ReplyDelete
  9. Gabi,

    Szep, gratulalok. Sok sikert hozza, reszemrol 100% a tamogatas...:)

    Lakatos Peter, RKC

    ReplyDelete
  10. Köszönöm, Péter,
    van még mit pofozni rajta, de hát végülis mindig is lesz :)

    ReplyDelete
  11. Gabi,

    Perfekcionista vagy, igy a honlap sosem lesz teljesen kesz, meg akkor sem, ha "kesz" lez...:)
    LP

    ReplyDelete
  12. Péter,

    mire "kész" lesz, elavult lesz, hiszen 'mi az RKC-ben sosem...' ;)))

    ReplyDelete
  13. Nagyon tuti honlap, gratulálok!

    Ritchy

    ReplyDelete