Sunday, June 22, 2008

A fene ezt a meleget

Kifejezetten demoralizál. Péntek délután egy 3 órás workshopot tartottam, a jelenlévők szerint akkor épp 38 fok volt. Hősök, annyi szent :)
Azt hiszem, úgy kell intéznem, hogy az edzés a kora reggeli első körben megessen - "a halogatás az ördög mesterkedése", hát igen.

Továbbá furcsán kattog a jobb vállam mostanában, meg néha szúr is, úgyhogy leginkább ízületi mobilitásra, jógára, a Shoulder Flow-ra és némi nem túl nehéz kétkezes swingre korlátoztam magam.

4 comments:

  1. Vigyázz a válladra, nehogy úgy járj, mint én. Nagyon-nagyon lassan gyógyul meg, és neked nagy szükséged van rá.

    KG

    ReplyDelete
  2. Hja, köszi, igyekszem... Pont valami impingement-jellegű kezdődményre gyanakodtam én is, voltál is eszemben.
    Egyelőre kiiktattam a fej fölötti dolgokat és igyekeztem rendberakni ahogy Rif mondta odaát, fájdalom nincs, egy kis kattogás még van, hát remélem kialakulok lassan :)

    ReplyDelete