Tuesday, April 01, 2008

Na, a GymBoss-függő...

Azon gondolkoztam tegnap, amíg időre csináltam a swinges napot, hogy ha már úgyis push presseket csinálok a 16-ossal, akkor akár már csinálhatnám azokat is időre, lévén azok jobban a kondícionálás felé hajlanak, míg a strict press inkább erőgyakorlat.

BJ#2, @16kg, 3 kör

6/6 C&P
20/20 swing
6/6 C&P
6/6 C&FSQ
6/6 C&P
3/3 TGU
6/6 C&P
12/12 snatch
6/6 C&P

Első két kör: 1min on, 30sec off (14min)
Harmadik: 1min on, 1min off (18min)
A körök között 2perc pihenő
50min

A félperces pihenő elég kemény volt, de bírható. Lehet hogy ment volna a harmadik is úgy, de teljesen nem voltam benne biztos, ezért inkább áttértem 1:1-re. A tegnapi ismétlésszámokkal dolgoztam, amiket a fél perc/oldal időzítés normál, nem kapkodós tempóban kiadott. A TGU-t viszont lecsökkentettem, mert eléggé kizártnak tartottam, hogy a zsinórban-10-TGU-ból fél perc alatt helyrerázódjak az utána következő nyomásokra.
Holnap a guggolásossal is kipróbálom ezt, de továbbra is érvényes, hogy formát/ismétlést nem áldozok fel, inkább megtoldom a pihenőt, ha kell.

No comments:

Post a Comment