Monday, March 31, 2008

Ami késik...

Kész vagyok én ettől az óra-átállítástól. Nem igazán szoktam megérezni, de most valahogy totálisan kizökkentett. Tegnap éjjel egykor még sűrű anyázással forgolódtam összevissza, reggel meg kipattant a szemem már 6 előtt (de minek?!)... Ezáltal egész nap nem volt remeknek nevezhető a hangulatom, de némi önhergeléssel rávettem magam:

BJ#1, @16kg, 3 kör, időre: 1min on (30sec /oldal), 30sec off (48min)

40 Swing
6/6 Clean and Push Press
40 Swing
6/6 Clean and Front Squat
40 Swing
5/5 Get-up
40 Swing
12/12 Snatch
40 Swing

Nah, hát olyan is volt, mint amit csak azért csinál az ember, hogy végre túllegyen rajta :D De a nyomások jobban mentek, mint múltkor, meg a guggolás is - bár lássuk meg, mit hoz a vállamnak a holnapi előfárasztás, ugye.
Reggel volt egy kis JM, edzés után meg néhány shoulder dislocate meg snatch grip OH squat seprűnyéllel.

Verseny:
ma 72 snatch *2p = 144p, összesen 2324p.

Ma amúgy arra a döntésre jutottam, hogy a verseny hosszú, akár egy év is, az RKC viszont közel van. Úgyhogy addig már nem hagyom, hogy elkapjon az örvény és elkezdjek esztelenül pontokat hajhászni (bár a kísértés nagy :D) - tehát minden az eredeti terv szerint halad a továbbiakban, a módosítás egyszerűen csak annyi, hogy nyilvántartom azokat a snatch-eket, amiket amúgy is csináltam volna.

No comments:

Post a Comment