Wednesday, April 09, 2008

Ma se vittem túlzásba

Elég lagymatag volt a közérzet még, pihenőmegszorításos edzésre gondolni se volt jó. Ráadásul tegnap olyanokat csináltam, amiket már rég nem, és ez izomlázat eredményezett - nem is emlékszem mikor volt utoljára, elszoktam tőle, elég rosszul viseltem, ezáltal a nagyobb súlyokra is görbén pillogtam. Szóval nyűgösség a köbön, na.

De valami kis snatch már időszerű volt, úgyhogy csináltam pár hosszabb szettet a 12-essel, azon legalább hamar túl lehet lenni.

2*60 @12kg (10/10/...)
80 @12kg (20/20/...)
5*60 @12kg (30/30)
= 500 @12kg, 500p

A súlyom meg, mint ma kiderült, alattomban besunnyogott 56 alá, ha nem mászik visza, a teszten nem is lesz nekem opció a 16-os.

3 comments:

  1. Bárcsak nekem is sunnyogna lefele a súlyom :-)

    ReplyDelete
  2. Petros,

    az összes titka itt van kiteregetve... ;)

    ReplyDelete
  3. Az enyém felfelé sunnyog.. de örülök neki.

    ReplyDelete