Tuesday, April 08, 2008

CH monnyonle

Vasárnap este születésnapozás volt, persze torta meg minden. Amivel nincs is semmi gondom, mert hát annyira azért nem vagyok táplálkozási fanatikus, hogy olykor kivételesen ne férne bele egy-egy kilengés. Sőt, ilyenkor többet ér nekem, ha a többiekkel együtt lumpelemkedek, mintsem hogy egészségtudatos moralistaként rontsam a levegőt, végülis évi 4-5 sütizésbe se bele nem halok, se az életemet nem teszem tönkre :)
Azt viszont nem vettem számításba, hogy az utóbbi időben kimondottan tisztességgel "tisztán" ettem, ami az én esetemben azt jelenti, hogy semmi, amiben cukor és/vagy liszt van... azaz az összes bevitt szénhidrát zöldségből-gyümölcsből jön. Úgyhogy ez a cukor-liszt-bomba taccsra vágott, de rendesen, tegnap egész nap egyszerre égett a gyomrom és voltam éhes (főleg ugye a cukros-lisztes cuccokra vágytam, neszenekem mézesmadzag), gyenge voltam, mint a harmatos libaszar, valamint álmos, és az összes aktivitásom viszonylag a nap végének az ő várásában merült ki.
Így aztán tegnap csak egy kicsi JM volt, meg tettem kísérleteket az új szivacshengerrel való összebarátkozásra :)
Ma azért már nagyjából okay minden, bár túlcsorduló energiabőségről nem tudok beszámolni. Úgyhogy snatch meg ilyes ma kilőve, maradtam egy inkább lassú, koncentrációt igénylő menetrendnél.


5 kör: 3/3 C&P @16kg, 3 szigorúan dead hang chinups, 3/3 pistols
Bónusz: 5*1 felsőfogásos húzódzkodás (premier)!
5*5/5 BU cleans (vagy inkább kísérlet) @16kg - nem bántam volna, ha egy kicsit tovább megáll a helyén, de legalább a fogaim megmaradtak :D
5*10 double cleans @2*16kg
5 kör, minden gyűrűn: 5 pushup, 5 invertált evezés, 5 álló jackknife (kiinduló távolság 1m, gyűrű alacsonyan, így a végső pozícióban olyan 25cm-re volt a földtől)
3*1/1 Shoulder Flow @16kg

2 comments:

  1. Mostmár eltudod képzelni majd minden napoom:)))
    Nézd meg a blogom, teljesen elment a diétám.Sőt, a post óta, még bevágtam egy adag libamájat hagymával.Holnaptól back-to-basic WD.
    Dani

    ReplyDelete
  2. Hábanyek, ha te is ilyen rosszul vagy tőle, mi a bánatnak temeted folyton? :D
    A libamájat meg küldjed csak idefele, ne is kísértsen... ;)))

    ReplyDelete