Sunday, April 06, 2008

Lokál-mini-péjndéj

Ma délelőtt közös edzést csaptunk Danival és Anyujával, mivel rokonlátogatásilag a környéken hétvégéztek. Volt komolykodás is meg ökörködés is, ahogy kell!
Dani, azt hiszem, örök és magasztos szerelembe esett a GymBoss-szal... ;) Mindazonáltal hősiesen bírta a 30sec on, 30sec off menetrendet, amivel végigzavartam egy-egy körön a BJ mindhárom napjából :) Ez swingekből 20-at jelentett, a többi gyakorlatból úgy 6-ot. Összesen 27 set, 30sec on, 30sec off:
7*20 swing,
7*6 nyomás,
7*6 guggolás,
3*6 snatch,
és mivel hóttvíz volt kint minden, a TGU-kat kivételesen dupla windmillel helyettesítettük, abból is 3*3/3.
Dani 2 16-ossal nyomult, én meg 2 12-essel. Voltak vidám pillanatok... :) Anyuja is velünk tartott, és nagyon magabiztosan végigcsinálta velünk, kisebb módosításokkal, mind a 3 kört! Szerinte az én 8-asom sokkal könnyebb, mint otthon az övé :)

Én még ajánlgattam aztán a VO2Max-ot, de valahogy Dani nem volt annyira lelkes az ügyben a helyszínen, mint előtte telefonon... :) Bár amúgy is jobb lenne, ha a keze egy kicsit összeforrna előbb, elég horroros, ahogy szét van szakadva mindenütt... Így is kinyílt itt-ott, hiába szigszalag, duct tape meg zokni meg bármi :-/

Úgyhogy ezek után áttértünk a poénos részre, kísérletezgettünk mindenfélével. Dani főleg a két 24-essel történő mahinálásokra volt vevő, dupla swing meg press pl., ha már két Tivadar is kéznél volt... de csinált 16-osokkal dupla snatch-et, bear crawl-t, meg kitisztáztuk a bent press meg a side press közti különbséget, ilyes. Persze, én is megpróbáltam a 2 24-est meglengetni, de az jobban hasonlított részegtengerész-paródiára mint kettlebell-gyakorlatra :D A dupla 16-os snatch fölment, de már igen reszketegen (lehet nem az 5/5 24-es snatch után kellett volna) úgyhogy azt nem erőltettem.
Ja, meg egy kicsit gyűrűztünk is, meg a haskereket is előszedtem... szóval elvoltunk, mégpedig igen jól :) Remélem, lesz még ilyen :)

Ja, a verseny (mert utána még azért egy kicsit szöszmötöltem):
Ma összesen
60@12kg, 60p
36@2*12, 72p
20@16kg, 40p
20@20kg, 60p
40@24kg, 200p
1@2*16kg, 4p
436p
Total: 4842

4 comments:

  1. Én itthon kiszámoltam, hogy a BJ alatt összesen 13,5 percet dolgoztunk, és ennyire kimeresztett?:)))))
    Tiszteletteljes, és felemelő kötelességem, hogy itt is tanúsítsam, Jenny valóban megsnatchelte a 24-st, még hozzá 5/5-ben.
    Azért tegyük hozzá, hogy részeg tengerész ide vagy oda, csak lengett az a double swing valamit.Aki nem számolta volna ki:48 kg-Jenny max 58 kg.

    ReplyDelete
  2. Hát végülis igen, 3*9perc 30:30-ban, az annyi, és simán bír kimeresztő lenni :)
    Az ember amúgy nem is gondolná, amíg ki nem próbálja, mennyit számít az időfaktor, főleg ahogy halmozódik a fáradtság.

    ReplyDelete
  3. Látom, mostanában nem mernek hozzászólni a blogodhoz, félnek a Vasladytől:)))
    Dani

    ReplyDelete
  4. Hát, látod, nem elég bizonyíték, hogy te is élve jutottál ki a kapun ;)

    ReplyDelete