Sunday, April 20, 2008

Első LCCJ-kísérlet

Már régen fontolgattam, de a topik odaát a DD-n megadta az utolsó lökést :) Aszerint, ahogy Kuzmin magyarázza a különbséget a GS jerk és a régi power jerk között, én elvileg az utóbbit próbáltam összehozni, ebben sokat segített Jason C. Brown oktató videója (*lapít-sunyít :D*). Azt, hogy időre és ne repszámra menjek, David Whitley cikkéből szedtem (bár ma még nem létra formátumban). Mivel még mindig csak tanulom a gyakorlatot, konzervatívan választottam súlyt.

#1
LCCJ
@12kg, 1min L, 1min R (9-10 reps/side), 1min off
@2*12kg, 1min on (8-9 reps), 1min off
6 kör, 30min
#2
3 kör @2*12kg:
30sec C&J (5 reps), 30sec OH walk, 30sec rack walk, 30sec farmer's walk, 30sec off
#3
kétkezes swing, 20kg és 24kg felváltva
30sec on (20reps), 30sec off
20 kör, 20min

Mit mondjak, a C&J egy igen kimerítő gyakorlat... nem csak az a sok térdhajlítás, de a hátnak is kemény, sőt a kart is kiveszi, pedig elvileg semmi nyomás nincs benne... megdolgozza az egész testet. Kegyetlen kondicionálás lesz belőle, ha majd tisztességes súllyal fogom tudni csinálni.

No comments:

Post a Comment