Saturday, April 19, 2008

Egy csokor miniedzés

Jó találmány ez a GTG, főleg amikor az állóképességbe belerondít holmi betegség. És ahogy ma belenéztem Mike Krahling részleteibe a snatch race oldalán, rájöttem, hogy egyáltalán nem muszáj nekem a ballisztikát sem mindig egy órán belül letudni... Így, mivel annyira még nem voltam jól, hogy nagy izzasztó kondicionálásba csapjak, kihasználtam, hogy szabad a szombat:

30/30 @12kg
12 kör, szétosztva az egész napra
összesen 720 snatch

Ez a 60 kényelmes mennyiség egyben, kicsit bedurran az alkarom tőle, de még nem kezdek sem izzadni, sem nehezebben lélegezni. (Mármint egy sorozat után persze.)
Továbbá ennyi van előírva az RKC snatch teszten az 56-60kg súlycsoportnak (most épp 55,5 vagyok, úgyhogy még mindig ezt tekintem a magaménak) - jó tudni, hogy akkor is megy, ha épp nem vagyok toppon.

No comments:

Post a Comment