Saturday, April 12, 2008

Csak lazán

Tegnap:

Maradtam a szokásos hétvégi BJ-menetrendnél, de mivel előtte elég súlyos volt az a swing-session, nem erőltettem különösebben a dolgot.

BJ #1, egy kör @2*12kg:

?Dbl. swings
?Dbl. C&P
?Dbl. swings
?Dbl. C&FSQ
?Dbl. swings
?TGU
?Dbl. swings
?Dbl. snatches
?Dbl. swings

Se GymBoss, se számolás, hű :)
Swingek valahol 10 és 25 között, a többi gyakorlat sacc 5-6. Egyszerűen kivittem a két golyót, elkezdtem egy sorozatot, csináltam, ameddig, aztán meg letettem, járkáltam egy kicsit, semmi sietség, semmi stressz.
És nem haltam bele! :D

Ma:

A nyomások már más helyzet, az a gyengeségem, azt komolyan kell venni. De a többi gyakorlattal azért elszórakoztattam magam :)

BJ#2, 2 kör @2*12kg

12 see-saw presses (6/6)
20 dbl. swings (szemmagasság fölé)
12 see-saw presses
10 dbl. FSQ (az egyik rack-ben, a másik fej fölött - nem rossz)
12 see-saw presses
1 dbl. TGU (ez kész logisztika, lol!)
12 see-saw presses
10 dbl. snatches (gyors)
12 see-saw presses

Jól elvoltam :)

No comments:

Post a Comment