Thursday, April 17, 2008

Alacsony volumen

Bekaptam valami kis vírust, úgy tűnik: piros a torkom, nem különösebben fáj, inkább száraz és kapar. Tegnap kezdte, és mára nem lett rosszabb, ami szerintem jó jel. Mindazonáltal elnapoltam a ballisztikát és csak egy kevéske erőgyakorlást eszközöltem, kb. Mike Mahler szellemében :)

3*(1,2,3) C&P@16kg+pullup+pistol
3*3 dbl C&PP+C&FSQ @2*16kg

És tényleg, sokkal kevesebb láblökés kellett a dupla 16-oshoz, és ment a 2 ill. 3 felsőfogásos húzódzkodás is. Arra viszont még rá kell jönnöm valahogy, hogy hogyan tudok teljes mozgástartományt elérni: az állam hozzá tudom érinteni a rúdhoz, de aztán "beragadok" és az istennek se megy följebb. Gyanítom, hogy a széles hátizom nincs eléggé aktiválva. Vagy...?

4 comments:

  1. Helyes...betegen vagy semmi, vagy erogyakorlatok. Jo dontes...

    ReplyDelete
  2. Görcsösen igyekszem ám észnél lenni... :)

    ReplyDelete
  3. Gabi,

    Probald ki ezt:
    Amikor huzodzkodoasnal mesz felefele, torekedj arra, mintha a ket konyokod szeretnek osszenyomni.

    Varom a beszamolot...

    ReplyDelete
  4. Hát, elvileg erre eddig is törekedtem... de valahogy olyan, mintha a saját magam útjában lennék. Számíthat a fogásszélesség is?

    ReplyDelete