Tuesday, March 25, 2008

Snatch As Snatch Can

Na, 1%-át már kivégeztem az 50.000-nek :)
De előbb felfegyverkeztem: a tegnapi pihenőnapon csináltam magamnak egy egész arzenál TracyRif-féle hólyag- és nyúzáselhárító zokniszár-applikációt. Van vékonyabb, vastagabb, mind másra jó.
Két okból vastagot húztam ma: egyrészt, mert a múltkori hólyagom még mindig nem tökéletes, másrészt meg, mert ez tényleg rákényszerít arra, hogy lemenetben tényleg az ujjaimra engedjem és ne szorítsam a tenyeremben. Ez utóbbi persze azzal is járt, hogy az eddig megszokottnál nagyobb igénybevétel esett az ujjak bőrére, úgyhogy azért óvatos voltam, nehogy most meg az menjen szét.

Hosszú szettekbe bocsátkoztam ma a 12-essel:

5 sorozat 30/30 (ennyi kell az RKC snatch teszten az én súlycsoportomban)
1*100 (váltás 10-esével)
1*120 (váltás 15-ösével)
Akartam még egy 80-as sorozatot 20-as váltásban, hogy összesen 600 legyen, de 40-nél leraktam mert kezdte meggyűrni a bőrt a felső(!) ujjperceken.

Mindegy, 560 se rossz, összesen 8 sorozatban, és ráadásul sokkal kevésbé nyuvadt meg a tenyerem, mint máskor.

Aztán megpiszkáltam egy kicsit a két 16-ost.
3 kör:
10 double swing
10 double clean
5 double C+FSQ
2 double C+PP

A végére tettem még 3/3 dupla windmillt, szintén 2 16-ossal.

No comments:

Post a Comment