Monday, March 24, 2008

Az elmebaj kötelez

50.000 snatch.
Elindult a verseny.
Az győz, akinek előbb gyűlik össze.
Persze vannak szabályok, és a győztesnek Adam T. Glass a "Baddest Ass person i ever knew" titulust adományozza, valamint ígéretet tesz arra, hogy a róla szóló epikus hőskölteményt még az ükunokáinak is mesélni fogja. Lesznek persze egyéb díjak is, de Adam szerint egyik sem olyan cool mint ez.

Természetesen azonnal beneveztem.
Miután épp legutóbb dohogtam-morogtam a snatch-re, hát most itt a remek alkalom, hogy megszeressem. No meg, ha 50.000 ismétlés nem csiszolja ki a technikámat, akkor semmi.

Ha összesnatchelek úgy kb. heti 1000-et, egy év alatt megvan. Catherine Imes azt mondta, neki a maga heti 1300-1500-as ütemében úgy 38 hét lenne. Mindegy, start holnap, aztán tart ameddig tart :)

7 comments:

  1. Szia Gabi,

    5-7 nappal az RKC kurzus elott mar ne snatchelj, nehogy baj legyen a tenyereddel, ami bosszanto lenne...

    ReplyDelete
  2. Péter,

    köszi, igen, az természetesen fontosabb. Ez amúgyis inkább csak egyfajta közösségi játék, ahol az út a cél és a cél az út.
    Meg különben is, van egy halvány gyanúm, hogy a kurzuson bőven lesz 'alkalmam' behozni az így keletkező lemaradást :D

    ReplyDelete
  3. Gabi,
    ez olyan őrültség, hogy az már szép:)
    Dani

    ReplyDelete
  4. Dani,
    valamire csak mindig el kell vetemülni, vagy mi... :)

    ReplyDelete
  5. Gondoltam, hogy a snatch és a te kapcsolatodból valami őrültség fog kisülni. Ahogy követem az edzéseid, már érezni lehetett, hogy a snatch tenyérrongáló hatását még meg fogod bosszulni :-) Hát hajrá, én neked szurkolok, de Péter tanácsát fogadd meg, most első és legfontosabb célod az instruktori legyen, úgyhogy tessék menni GRAD WORKOUT-tot gyakorolni, azt már rég láttunk tőled ;-)

    ReplyDelete
  6. Petros,

    és még az sem kizárt, hogy ez egyáltalán nem véletlen... ;)

    ReplyDelete