Tuesday, March 04, 2008

Újdonság varázsa ide vagy oda

A kötelezőt nem hanyagoljuk el:
BJ#2, 3 kör, @2*12kg

6 Dbl. C+P
10 Dbl. Swing
6 Dbl. C+P
6 Dbl. C+FSQ
6 Dbl. C+P
5/5 TGU
6 Dbl. C+P
6/6 Dbl. Snatch
6 Dbl. C+P

Elfelejtettem megnézni, mennyi volt pontosan az idő, amikor hozzákezdtem, de úgy 45-50 perc között volt valahol.
Az elmúlt két nap utózöngéjeként kissé csömöröm volt már a nehéz swingektől, meg azért a hátamban is megéreztem kicsit (nem fájdalom, csak olyan zsibbadós-szerű fáradtság), ezért ki ugyan nem hagytam, de visszavettem 20-ról 10-re - végülis igazából jelen esetben nincs különösebb jelentősége. Egyrészt mert nem ezen múlik, hogy a swingem tisztességesen be legyen gyakorolva :D, másrészt meg a fókuszban most a nyomások álltak, azoknak kellett tisztességesen menni, övék a prioritás. Ugyanezért hagyom meg ilyenkor a TGU-t is 5/5-nél.
Holnap guggolós nap, az a múltkor lemaradt, úgyhogy új lesz a 6-os élmény (plusz a kihagyás, ugye), hát lássuk meg.

No comments:

Post a Comment