Thursday, March 27, 2008

Azt kell csinálnom, ami megrémít

A GTG-nek annyi lett tegnap - későn értem haza, és elég kifacsart voltam ahhoz, hogy ne is kísérletezzek "erőmutatványokkal"...
Viszont ma!
Miután az előző két nap pozitív egyenleggel zárult a hosszú szettek és a zoknihasználat terén, ma egyszerűen muszáj volt nekimennem a rettegett 36:36-nak... Amikor utoljára csinltam 6perces tesztet, 32 lett. Azóta viszont (öhhm... ha egyáltalán... :D) főleg 15:15-öt csináltam, és elég jól beálltam a 9rep/15sec tempóra. Úgyhogy vettem egy nagy levegőt, és újratesztelés helyett egyszerűen átszámoltam ezt 36sec-re... Annyira frászban voltam ettől a protokolltól, hogy egyszerűen muszáj volt átugranom az árnyékomat (valamint fejest bele ugyanazzal a lendülettel) :D És! Tök jól ment, bár az alkaromnak azért a végefelé már eléggé kihívás volt.

VO2Max, @12kg, 36:36
20 kör, 22 reps/set
440 snatch, 24min (*1=440pont)

Aztán csináltam 5perc Shoulder Flow-t, @12kg,
egy rövid tesztfutamot egy régebbi Tracy-style kombinációval, amit eddig csak 12-essel csináltam, de most @16kg:
10*(clean - push press - snatch-drop - snatch - overhead squat - negative press - clean-drop - transfer)
2min on, 1min off, 6 kör, 18 min.
(60 snatch, *2=120pont),
és végül még 5min Shoulder Flow-t @16kg.

Holnap off, megyek Bp., szombat meg Pain Day :) Aztán gyanítom, a vasárnap is off lesz, mert örülni fogok, hogy élek :D Úgyhogy BJ majd H-K-Sz. Utána lesz megint 36:36, majd a következő félelmem fog sorra kerülni, a 15:15 a 16-ossal... Addig meg majd sűrűn olvasgatom Geoff Thompson vendég-írását Alwyn Cosgove blogján (tudom, hogy lusták vagytok megküzdeni az angollal, de nem érdekel, akkoris kilinkelem, mert nagyon ott van :p).

1 comment: