Saturday, March 22, 2008

Araszolgatok azért

Kora reggel csináltam egy kis Super Joints Joint Mobility-t, seprűnyeles fej fölötti guggolást, shoulder dislocate-et (ennek van magyar neve??), pumpáló nyújtást, glóriát (=halo, a könyvben gyűrűnek van fordítva, de nekem az nem jön a nyelvemre valahogy), és a múltkori Shoulder Flownak keresztelt koreográfiámat 8-assal. A cél a váll lazítása volt, nem pedig a kimeresztése a BJ-nyomások előtt:

BJ#2, 3 kör, @2*12kg
7 Dbl. C+P
20 Dbl. Swing
7 Dbl. C+P
7 Dbl. C+FSQ
7 Dbl. C+P
5/5 TGU
7 Dbl. C+P
7 Dbl. Snatch
7 Dbl. C+P
Pihenő ahogy éreztem, kb 1 óra.

Próbáltam minden sorozathoz hozzátenni egy ismétlést, a TGU-ból is csak 5/5-öt csináltam, hogy ne legyen interferencia. Az utolsó körben mégis vissza kellett vennem 6-ra a nyomásokat, majd az utolsó 2 menetben 5-re. Hiába, ha a felgyülemlett fáradtság egyszer beüt, onnantól gyorsan dolgozik... na de hát az is a játszma része, hogy ezt az ember megtanulja kezelni.

3 comments:

  1. Stoczival tudod mi van?Kicsit aggódok, már amennyire machosan aggóni lehet.
    Dani

    ReplyDelete
  2. Nope... csak amit a blogján írt, hogy majd ír...

    ReplyDelete
  3. Aggódni még nem kell! Lázasan bár, de néha olvasgatok. Reményeim szerint hétfő estig postolok is. :)

    Stoczi

    ReplyDelete