Tuesday, February 26, 2008

Szenteltessék meg az ő neve :D

Mármint a Brett Jones-é :)

Ezen a százágra-napsütős reggelen mi más kínálkozhatott volna, mint a Grad Workout replay...? :)

Eleve Tommy-Eli-stílusban kezdtem, azaz kilép-nyom-visszahúz-másikkal kilép-nyom-stb., így szép stabilan tudtam haladni a 20sec alatt 7-esével. A 20sec swingbe olyan 12-13 fért bele.
120 méteren 35 kört mért a GymBoss, az 18 menetelős és 17 swinges, összesen 17 és fél perc alatt megvolt.
És azt kell mondjam, ahhoz képest, hogy a múltkor teljesen kimeredtem tőle, most még rá is csodálkoztam, hogy ez csak ennyi?! És akkor mit edzek ma még?!

Némi Dragon Walk lett belőle a két 12-essel, amíg gondolkodtam, aztán pedig ez, szintén a két 12-essel:



5 kör, 2min on, 1min off, összesen 15 perc.
Az L-sit mint olyan teljesen új volt, hát nem állítom, hogy a sarkam egyszer sem ért le... :D De azért küzdöttem hősiesen :) 

16 comments:

  1. Gabi,
    milyen gyakorlatot tudsz ajánlani kettlebellel,ami kifejezetten vádli erősitésére,növelésére szolgál?
    Segitséged előre is köszi!
    Üdv:Borbiró Róbert

    ReplyDelete
  2. Ez egy ravasz és fogós kérdés :)

    Lévén hogy a kimondottan kettlebell-gyakorlatok többnyire egésztestesek, vagy legalábbis nagyobb izomhurkokat érintenek, nem nagyon van olyan, hogy ez "erre megy" az meg "arra megy".
    Mindazonáltal természetesen lehet kettlebellel is végezni klasszikus testépítős gyakorlatokat is akár, ahogy kézisúlyzókkal vagy rúddal, végülis a súly az súly. Ilyen lenne pl. a lépcső szélén lábujjhegyre állás és vízszintes alá ereszkedés, ami eszembe jut.
    De mivel én nem vagyok az az izoláció-szimpatizáns fajta, én inkább csinálnék sok-sok farmer's walk-ot, rack-ben vagy fej fölött lockout-ban tartott 1 v. 2 golyóval járkálást (a videón az első 3 gyakorlat), síkon, pláne emelkedőn, lépcsőn, esetleg megtoldva lábujjhegyre emelkedéssel is, ilyesmit.
    De kiválóan alkalmas a homokzsák-cipelés is, vagy a szánhúzás, autótolás :)
    Hogy nőni fog-e ezektől, azt nem tudom, de erősödni szerintem biztos :)

    ReplyDelete
  3. Gabi,
    segitséget köszi.
    Jerk esetleg?
    Borbiró Róbert

    ReplyDelete
  4. Róbert,

    a tömeg növekedése inkább az étkezéstől függ, mintsem az edzéstől, vagy nem?

    Stoczi

    ReplyDelete
  5. Jenny, köszi a segitséget!A kérdést azért tettem fel ,mert a kettlebellel való gyakorlást két hónapja űzöm,s gondoltam a mi vasladynk tud vmi spéczi gyakorlatot..;)

    Stoczi,
    nem.
    Ha vasat használsz ismétlés,sorozat,súly nagysága,ismétlés és sorozat közti pihenő idő alapján lehet az edzésed erőnövelő,vagy tömegnövelő,vagy mindkettő.
    pl:
    3x3 erőnövelés-pihenő 70-180 mp.
    6x6 izomtömegnöv.-pihenő 60-120mp. min.10x3 erő és izomtömegnöv.pihenő 70-180 mp.Viszont az is igaz :nem ehetsz eleget az edzés utáni két órában, ha a tömegnövelés a célod!
    Borbiró Robi

    ReplyDelete
  6. Robert,

    értem amit írtál, de (és ez itt kérdés) amennyiben kevesebb kalóriát fogyasztasz, mint használsz nőhetsz-e bármelyik tipusú edzés mellett, vagy ha többet fogyasztasz, mint égetsz akkor fogyhatsz-e?

    Nem értek hozzá, de úgy tűnik, az edzéstipusok csak a megfelelő táplálkozás betartása után számítanak.

    Stoczi

    ReplyDelete
  7. A jerk-ről azt lehet hallani, hogy úgy komolyan, igazi jó nagy súllyal végezve (és nem maszatolva, ahogy én szoktam gyakorolgatni a mozdulatot néha :)) az egyik legjobb erőnövelő+tömegesítő gyakorlat, kompletten az egész testre nézve. Gondolom, ebbe akkor a vádli is beletartozik :)
    Ugyanakkor erősen technikai lift, sok alapozást igényel, megkockáztatom, hogy még sokkal többet, mint a snatch (ugye akkor van értelme "aláguggolni", ha nagyobb súllyal dolgozol, mint amit normálban ki tudnál nyomni vagy szakítani), úgyhogy ha 2 hónapja golyózol, akkor lehet, hogy egyelőre még nem ezt kellene választani...

    ReplyDelete
  8. Jenny,
    "De kiválóan alkalmas a homokzsák-cipelés is, vagy a szánhúzás, autótolás :)"...Autótolás!!!..most esett le, ez övön aluli volt..;)
    Úgy látszik nemcsak a KB gyakorlatok hanem a mi vasladynk is tud gonosz lenni!..;)A bosszúm édes lesz...:))
    Borbiró Robi

    ReplyDelete
  9. Stoczi,
    mármint úgy érted érnek valamit?
    Egyetértek.Szerintem jól látod,fontos elv:az izomnövekedés elsősorban a kalóriák kontrollálásán múlik. Ha feltesszük,hogy az ember teljesen egészséges, akkor a legjobb izomnövelő program sem fog semmit érni, ha nem elég a kalóriabevitel. A jó regenerálódáshoz szükséges a megfelelő táplálkozás.
    Természetesen a zsírégetéshez a táplálkozásban kalória megvonást, negatív energia mérleget kell létrehozni.
    Borbiró Robi

    ReplyDelete
  10. Édes? És bosszú a neve? Hm. Olyat még nem ettem. De nem baj, hozzad csak. Dióst vagy meggyest kérek, ha lehet választani ;)

    ReplyDelete
  11. Gabi,
    megvan!!!
    Futni fogsz!Motiváció(tigris,leopárdd stb.)beszerzés alatt.S az Alföld nagy...:)
    Borbiró Robi

    ReplyDelete
  12. Vagy akit kergetnek:)
    A jerk-ről én is sok hasonlót hallottam, de abban egyetértünk, hogy iszonyat technikai kell hozzá, én is csak maszatolok(ha szabad a plagizálás:)

    ReplyDelete
  13. Egyébként vmikor mostmár nekem is neki kell állnom a Grad Workout-nak, de nem tudom, honnan szerzek még egy golyót.Szerinted jó 5let, ha felpakolok egy kézisúlyzót 24 kg-ig, és azzal,meg Tivadarral nyomom?

    ReplyDelete
  14. A semminél végülis mindenképpen jobb... :)
    De miért nem fogsz össze inkább egy másik pesti felkészülővel, összetennétek amitek van, és csinálnátok I-go-you-go-rendszerben?

    ReplyDelete
  15. Pesti felkészülők, vki???!!!!

    ReplyDelete