Wednesday, February 27, 2008

Elszöszmötöltem

...a teremben, úgy egy órát:

3*15 lendítés @25kg kézisúly
3/3 TGU @15kg kézisúly
5, 5, 4, 5, 3 húzódzkodás
2*5/5 side press tricepszrúddal (12,5kg) - jó kis szorításpróba, ugyanis kegyetlenül billeg az aszimmetrikus hajtás miatt :D
2*10 FSQ + MP, csak üres O-rúddal (20kg) - így sérült meg a csuklóm tavaly egy köredzésnél, úgyhogy ezt roppant visszafogottsággal közelítem
2*5 BP @45kg
2*5 BoR @45kg
2*5 inverted rows
4*5 DL (2*sumo és 2*conventional) @60kg
12 pistol (minden ismétlésnél lábcsere)
2*5/5 bolgár guggolás @15kg kézisúly
2*10 barbell rollout @60kg
2*10 full contact twist @30kg
2*10 renegade row @2*15kg kézisúly

Nagy fejlődésekre sem most, sem a közeljövőben nem török ezen a téren, elég rendszertelenül is járok le, a cél igazából csak a kinetikus emlékezet (a groove-ok) bizonyos szintű megőrzése. Ezért a gyakorlatokat úgy válogatom általában össze, hogy a fő alapmozgások meglegyenek: legalább egy függőleges nyomás, egy függőleges húzás, egy vízszintes nyomás, egy vízszintes húzás, ill. valami felhúzás- és guggolás-variáció. Nem hajtom ki magam, most a kettlebell-edzés van középpontban, és az energia javát oda csoportosítom. Az ilyen meg úgymond variety day ("Do whatever you want and take it easy.").

2 comments:

  1. Jenny, miért csinálsz lendítéseket kézisúlyzóval?

    ReplyDelete
  2. Igazából csak megszokásból.
    Tavaly lakott bent golyóm, és mindig pár swinggel meg TGU-val, windmillel meg ilyenekkel kezdtem az edzést, volt hogy a létrákat is beleintegráltam, vagy a végén csináltam még VO2Maxot, ilyes. Mondjuk akkor mentem egy héten 5*, és itthon nem sokat csináltam már.
    Most meg főleg itthon edzek, oda csak néha nézek be, bent tartani értelmetlen lenne, hurcolni meg lusta vagyok :)

    ReplyDelete