Thursday, February 07, 2008

Öregszem, vagy mi

Olvastam tegnap éjjel, nem is tudom meddig... Az órát már csak azért sem mertem megnézni, mert gyanítottam, hogy úgy felbosszankodnék rajta, hogy aztán meg attól nem tudnék elaludni :D Reggel viszont igencsak tesco-gazdaságos volt a minőségem, tisztára mintha másnapos lettem volna, és ezen állapot ki is terjedt úgy viszonylag az egész egyébként is rétestésztaként nyúló napra. Úgy látszik, a snatch-ekből hiába regenerálódok gyorsan, az éjszakázásból nem... :D
Így aztán nagy dolgokat nem vittem véghez, de a terembe azért jártamban-keltemben csak beléptem egy félórára:

3*5 felhúzás @50, 60, 70kg
3*5 fekvenyomás @40kg
5*(3 húzódzkodás + 1/1 pistol)
10 barbell rollout @50kg

Az edző megjegyezte: "Háát, nagyon össze vagy menve, biztos sokat vesztettél izomból... de érdekes, az erőd, az nem nagyon ment el..."
Ki érti ezt...?! :D

No comments:

Post a Comment