Wednesday, February 06, 2008

Fáj mindenem :D

Nesze nekem terem, meg szokatlan gyakorlatok - hiába tudtam, hogy ez lesz, ma mégis nem győzöm sajnálni magam :D
Főleg a fekvenyomó-izmok rínak, azokat ugye a kettlebell-gyakorlatok többsége nem jellemzően támadja. Tudom, csinálhattam volna végülis floor presst, vagy ilyes, de annyira amúgy sem voltam ráéleződve a témára.
De érzem a felhúzást is végig, bár az nem fájdalmas - az egész 'posterior chain' a sarkamtól a vállamig zsibbadt kissé.
Szóval ma igazából nem tudtam semmi jót kiagyalni.
Csináltam 5*10 see-saw presst @2*12kg, de most nem sétálva, hanem csak simán állva, viszont a klasszikus szinkronban fel-le mozgatós módon. Aztán meg néhány sorozat egykezes swinget 32kg-val. Péter a múltkor telefonon távoktatott, hogyan lehet kis kézzel is összefogni két kettlebellt: a kisebbik fogantyúján átdugom a kezem, és ráfogok vele a másikéra. Azt nem mondom, hogy nagyon kényelmes, konkrétan irgalmatlanul törte a kezem, de deadlift-nél tényleg abszolút működőképes a dolog. Meg végülis swingnél is, ha nem inog a forma és nem húzza túl magasra az ember.
Aztán mára ennyi is volt.
De nem baj, holnap délután megint megyek és megköpködöm a vasakat, péntektől meg megint BJ, ha lesz még maradék izomláz, az majd kiűzi belőlem jól :)

1 comment:

  1. Gabi!!!!
    SOS!Szombaton melyikre jössz???
    ide írj:benczed@ingatlanhitel.hu

    ReplyDelete