Sunday, February 03, 2008

Nyomópara-revízió

A swing, az egy dolog, (egyrészt mert eleve más természetű (ballisztikus), másrészt mert hát szoktam én Tivadart is mennyiségben lengetni, és ahhoz képest a tegnapi azért nem volt annyira sok,) de a mai nyomásoknál már nem mertem a pihenőidőhöz nyúlni. Inkább a volument gondoltam célszerűnek felhozni, azonos intenzitás mellett.

Úgyhogy ma a múltkori 2 helyett 3*, @2*12kg

5 Dbl. C+P
20 Dbl. Swing
5 Dbl. C+P
5 Dbl. C+FSQ
5 Dbl. C+P
5/5 TGU
5 Dbl. C+P
5/5 Dbl. Snatch
5 Dbl. C+P

Pihenés újra mérés nélkül, amennyit jónak láttam.

Már annak is örültem, hogy végig bírtam csinálni a 3 kört egyáltalán valahogy (még ha a Grad Workoutos see-sawhoz képest lótüdő is, de a múltkori kétgolyós nyomós BJ 150%-a végülis... mindenesetre nagyon ki volt számítva, mert az utolsó kör utolsó ismétlése félútról visszajött, újra neki kellett futni)... De!
Ahhoz képest, hogy tegnap az idő-limites verzió 35 perc lett, amikor meg nem mértem, eddig mindig kb. egy óra, most meglepő módon óranézegetés nélkül is csak 45 perc! Amit úgy értelmezek, hogy ha intuitíve kevesebb pihenőidőt éreztem szükségesnek, akkor javult a sorozatok közti regenerációs képességem, jobban bírom az intenzitást. Ha nem vigyázok, még a végén kialakulok, hö! :)

No comments:

Post a Comment