Monday, February 04, 2008

Menekülés előre

A tegnapi szisztémát követtem ma is, tehát az időt nem mértem, pihentem, amennyit kellett, és inkább rátoldottam +1 kört, tehát:

3 kör, @2*12kg

5 Dbl. Clean and Front Squat
20 Dbl. Swing
5 Dbl. Clean and Front Squat
5 Dbl. Clean and Press
5 Dbl. Clean and Front Squat
5/5 Get-up
5 Dbl. Clean and Front Squat
5 Dbl. Snatch
5 Dbl. Clean and Front Squat

Összesen 40 perc :) (2 hete még a 2 körhöz kellett 35...)

Múltkor nagyon szenvedtem az állásszélesség megtalálásával. Aztán Péter megnyugtatott, hogy nincs azzal semmi gond, ha clean után még igazítok rajta, szűkebbre veszem, azt úgy is kell.
Nade!
Azért mit mondjak, amíg olyan a feladat, hogy egyszer felveszem, és guggolok teszemazt 10-et, aztán meg leteszem, az összesen max. két igazítás, az elején meg esetleg a végén, az addig teljesen rendben van - de ha minden egyes guggolás előtt van egy clean...?! Akkor gyakorlatilag állandó igazgatásból állok ki...
Úgyhogy - nem is én lennék, ugye, ha ennyi türelmet fel bírnék mutatni :D - annyit módosítottam a dolgon, hogy klasszikus hátralendítős clean helyett hang clean-t (alkar a térdkalács belső oldala mentén függőleges, a kettlebell a 45°-ban kifordított lábfej belső talpéle fölött, a talppárna vonalában lóg) vagy dead clean-t (egy pillanatra leteszem mindkét golyót a lábujjaim elé) csináltam. Ez egy kicsit nehezebb, mert hiányzik a 'pre-load', az előfeszítéses szakasz, nincs lendület, álltából (/'lógtából') kell megindítani a súlyt.
Mindazonáltal ezzel együtt sem jelentett akkora plusz terhelést fizikailag, mint amennyit a folytonos állásigazítás jelentett volna idegileg... Hiába, jellemgyenge, aki vagyok, a legkisebb ellenállás irányába haladok... :D

2 comments:

  1. Jellemgyenge, mert nehezített a gyakorlaton:))))

    ReplyDelete
  2. Hát, a clean így nehezebb lett egy kicsit, a guggolás viszont könnyebb, pont amiatt, amit az "Újult..."-nál commentben írtam: az igazgatással elszivárgott volna a clean tárolt energiája, én viszont fösvény vagyok :)

    ReplyDelete