Tuesday, February 05, 2008

Nagy visszatérés - kicsiben

Lassan 2 hónapja már, hogy teljesen hűtlen lettem a "nagyvasakhoz" (=forgótárcsás kétkezes súlyzók). Úgyhogy ma hirtelen felindulásból lementem a terembe reggel, hogy újra bemutatkozzak nekik.
Nem nevezném edzésnek, amit csináltam, inkább csak a kinetikus emlék frissítésének: kis és közepes súlyokkal gyakorolgattam az alapmozdulatokat.

5*10 swing 25kilós kézisúlyzóval
3*5/5 snatch 15kilós kézisúlyzóval
Csak úgy megszokásból, de roppant sutának és idétlennek éreztem a golyó után, pedig anno így kezdtem... :D Mindenesetre arra jó volt, hogy a freak-pozíciómat helyreállítsam odalent ;)
5*3 húzódzkodás
Hát ez nagyon gyér, de 3 hónap teljes hanyagolás után nem is számítottam jobbra. Sajnos a régi csuklósérülésem egyedül itt még mindig benyilallik, ha felső vagy alsó fogással próbálkozom, úgyhogy maradt a párhuzamos. Ez van.
3*5 elölguggolás+fej fölé nyomás, csak az üres rúddal. Még mindig pocsék dolog ujjheggyel próbálni megtámasztani a deltán :)
3*6 döntött törzsű evezés, 40kg
3*8 fekvenyomás, 30, 35, 40kg
Fekvenyomás-téren világ-életemben gyesza voltam, úgyhogy nagyon kis óvatoskásan nyúltam hozzá... Ahhoz képest még egész tűrhetően ment.
3*6 felhúzás, 40, 50, 60kg
Na ezzel meg voltam elégedve, simán jött fel a 60 is, különösebb erőlködés nélkül - az emlékeimben sokkal nehezebbként élt. De nem akartam elfajulni így elsőre, végülis az is több már, mint én vagyok... úgyhogy a kapott vérszememet zsebrevágtam még idejében, hisz' holnap is van nap, meg a jövő héten is van hét :D
5*1/1 pistol
3*5/5 bolgár guggolás BW, 10, 20kg
Már majdnem elfelejtettem, mennyi nyűgöt okoz nekem ebben az egyensúlyozás... bahh :)
2*10 Renegade Row 16kilós kézisúlyzókkal - a környezetem kicsit aggódott, hogy nem fog-e kigurulni alólam, de megnyugtattam őket, hogy ha az ember tisztességesen megfogja, akkor nem tud ;)
3*5 Barbell Rollout térdről, orr-a-padlóig, és mivel haskerekük nincs, be kellett érnem a két 10-es tárcsával felszerelt olimpiai rúddal. Ez szemlátomást többeket zavart, nem értem, miért... :)
És végezetül
2*10 full contact twist sarokba támasztott rúddal, 30kg.
Hálistennek senki nem kérdezte meg, hogy "ez mire megy?" :)

Találkoztam viszont egy régi ismerőssel, aki jó alaposan körbenézegetett, majd annyit mondott: "B+... te valamit jól csinálsz... te valamit nagggyon jól csinálsz..." :)

2 comments:

  1. Nyugi, nem Te vagy az egyetlen, aki a Teremben rémisztgeti a népet:))))
    De azért örülök, hogy Te sem bírtad ki:))

    ReplyDelete
  2. Ez is a terv része, hogy minimum heti 2-3* lemegyek :) Júniusban vizsgázom sportoktatóiból, úgyis ahhoz is elő van írva teremlátogatás.
    Alapgyakorlatok, minél nagyobb súlyok, kevés ismétlés, kevés széria - vagy 2*5, vagy 5-3-2, vagy 3*3, azt majd még kigondolom, csak előbb vissza kell rázódnom kicsit.

    ReplyDelete