Friday, January 11, 2008

Szarvak törése, fogak csikorgatása

Hátizé...

Van ugye az új Hard-Style-ban (6. o.) egy cikk Brett Jones-tól: "How to Prepare for — and PASS — the RKC Instructor Certification Workshop".
Három köredzést tartalmaz, három egymás utáni napon kell megcsinálni, és mindegyiknek más a fókusza. 1-3 kört javasol, gyakorlatonként 5-8 ismétléssel, kivéve a swinget, ami mehet többel is, érzés szerint.
Cseppet sem meglepő módon, igaz, egyelőre kipróbálás céljával, de természetesen jó nagy mellénnyel vágtam bele a dologba.
Főleg, hogy az első nap a swingre megy rá, amiben leginkább bíztam:

Workout #1 @12kg
Swing: 40
Clean and Press: 5/5
Swing: 40
Clean and Front Squat: 5/5
Swing: 40
Get-up: 5/5
Swing: 40
Snatch: 5/5
Swing: 40

Az első körben a TGU-nál már kezdtem eléggé leharcolódni, mit mondjak... Úgyhogy a második körben 30-asával lengettem, a harmadik körben meg 20-asával, a többit nem változtattam. Az időt különösebben nem mértem, de az első kör úgy 12 perc volt, a többi a csökkentéseknek megfelelően kicsit kevesebb. Az egyes gyakorlatok között nem pihentem, csak a körök között, az egész kb. 40 percet vett igénybe.
És a végére úgy kivoltam, mint a liba, csöpögött a hajamból a víz :D Azt hiszem, ha háromszor élek se gondoltam volna, hogy pont az 5/5-ös részek fognak kimereszteni... (gyakorlatilag alig segített valamit a csökkentés).

Aztán rájöttem, hogy oldalanként 5 TGU-t egybe pl. még sose csináltam - mindig csak felváltva. Guggolást is főleg rúddal csináltam. Nagy különbség, nem is hinné az ember, mekkora! Nesze nekem vakfolt.
És a mumus-nap (nyomások) még csak holnap jön... A harmadik nap főleg guggolás, arról ezek után már jobb, ha nem is bocsátkozom semmiféle jóslatokba.

Van hová fejlődni, jegyzem meg halkan.


No comments:

Post a Comment