Thursday, January 24, 2008

Intensify

BJ, @12kg

8/8 C+P
20 kétkezes swing
8/8 C+P
8/8 C+FSQ
8/8 C+P
5/5 TGU
8/8 C+P
8/8 snatch
8/8 C+P

2 kör, kb. 40 perc
A TGU-t visszavettem 5/5-re, mert ma a nyomásokon volt a fókusz, és nem akartam ezzel kimereszteni a karom, hogy aztán meg interferáljon esetleg.
A múltkori egy-golyóval-nyomós BJ-naphoz képest 5-ről 8-ra növeltem a repszámot (új volt az élmény: eddig hithű ETK-sként csak 5-ös létrákat csináltam), a körök számát meg eggyel csökkentettem. Így ma összesen kezenként 80 C+P-t csináltam a múltkori 75 helyett, ami nem sokkal több, viszont nem 15, hanem 10 sorozat alatt. A vége felé a bal karom a 7-8. ismétlést már kezdte nehezményezni. Mindazonáltal jobban ment, mint hittem, és több pihenőre sem volt szükség, mint eddig.

No comments:

Post a Comment