Wednesday, January 23, 2008

És már megint...

...BrettJones, @12kg
30 Swing
8/8 Clean and Press
30 Swing
8/8 Clean and Front Squat
30 Swing
8/8 Get-up
30 Swing
8/8 Snatch
30 Swing

3 kör, szűk 1 óra. Kevesebb pihenőre volt szükség most a gyakorlatok között.
Swing első és utolsó körben 10 bal/10 jobb/10 kétkezes, a másodikban meg 30 DARC.
TGU-ügyben, úgy látszik, megtört a jég: ugyanolyan nehéznek tűnt a 8/8 most, mint múltkor a 6/6.

Tetszik nekem, hogy minden héten megcsinálom ezt a BJ-programot. Igaz, hogy "same, but different"-módra, mindig megvariálok egy-egy tényezőt, de akkoris van így egy alap, amit össze tudok mérni objektíve is (pl. volumen, időtartam), meg szubjektíve is (fáradás mértéke), jobban átlátom a haladást.

5 comments:

  1. Ez tetszik, ha begyakoroltam a gyakorlatokat mindenképp kipróbálom. Az első és utolsó swing-en kívül a többit kétkézzel csináltad? Még egy kérdés, a darc swing az mit takar? Bocs a tudatlanságomért, selytem mi az de inkább megkérdem mint hülyeséget feltételezzek :-)

    ReplyDelete
  2. 3 kör volt, mindegyikben összesen 5 swinges rész.
    Az első és a harmadik körben mind az 5 swingesnél 10 jobb, 10 bal és 10 kétkezes egymás után, megállás nélkül.
    A második körben pedig mind az öt swinges résznél 30 DARC, ami azt jelenti, hogy folyamatosan kezet cserélsz, tehát 1 swing ballal, és amikor fenn eléri a golyó a holtpontot, elengeded, ráfogsz jobbal, és jobbkezes swing, és így tovább:

    http://www.youtube.com/watch?v=QCmEocRgZ3c

    ReplyDelete
  3. A csávó a végén jól helyben hagyta a golyót (szegény kettlebell) :-)

    Köszi a választ, igen erre gondoltam én is csak a megnevezésével most találkoztam először.

    ReplyDelete
  4. Jelentem, Jenny much much harder than I think before.Megcsináltam a Minimal Brutal Fitness-t www.train.blog.hu

    ReplyDelete
  5. Hehehe :))))))
    Akkor megsejtetted, hogy David Whitley tudott valamit, amikor azt írta a cikkben: "...while periodically thinking of how to find me and beat me with a stick" :D

    ReplyDelete