Saturday, January 26, 2008

Hősködés

Délelőtt az ETK-szemináriumot boldogítottam mint megfigyelő, ahol is sikeresen összeismerkedtünk Petros kollegával, délután meg instruktori megbeszélés volt, gyakorlási szabadvásárral. A Brutal Minimalist Fitness legújabb (és átmenetileg egy birodalmi lépegető mozgáskultúrájával rendelkező) áldozatával természetesen rögvest ki is használtuk az alkalmat, hogy kihaénnem-alapon megpiszkatyoljuk egy kicsit a "nagy golyókat" :D Úgyhogy most először (eddig csak képen vagy kiállításon láttam őket, de kézbe venni sose volt alkalmam, arról már nem is beszélve, hogy ha lett volna se mertem volna :D) meglengettem a Bulldogot (32kg) és a Monstert (40kg) is... én voltam a legjobban meglepődve, hogy menegettek 8-10-ek :) Csináltam mindkettővel vagy 3-4 sorozatot, most meg már lusta vagyok mint a dög, ráadásul 7 körül már olyan éhes voltam, hogy a pályán egy benzinkútban betoltam egy fél grillcsirkét, úgyhogy mára ennyi is volt az 'edzés' :D Nem valami sok, mindazonáltal élmény volt :)

5 comments:

  1. Szia! Nem találom az előző postom. Na még egyszer: Tök jól összevadásztad az edzéssel kapcsolatos blogokat, többet bookmarkoltam s mindjárt.
    Tőled is megkérdezem, hogy az erő edzésen kívül rendszeresen végzel más gyakorlást is?

    ReplyDelete
  2. Én nagyon hasznosnak találtam őket, örülök, hogy te is :)

    A Pavel Power To The People!-ben és Naked Warrior-ban leírt maxerő- és relatíverő-fejlesztési elvei szerint csinálok hagyományos súlyzós és sajáttestes gyakorlatokat is.

    Mindigis akartam volna valamit küzdősportolni, volt nekifutás is, de valami mindig keresztbetett... idén mindenképp szeretném elkezdeni a krav-magát, de majd csak az instruktori után.

    ReplyDelete
  3. Részese voltam a félrelépésednek, amikor megcsaltad Tivadart Monsterrel :-S. Hát nem volt semmi, és bízzunk benne, hogy Tivadar nem tudja meg.
    Örülök, hogy személyesen is megismerhettelek :-)

    ReplyDelete
  4. Én is örülök :)

    Tivadar meg majd csak túléli valahogy... ;)

    ReplyDelete
  5. Birodalmi lépegető,mi?:)))))

    ReplyDelete