Wednesday, August 18, 2010

Lazsálás felsőfokon

Mert megérdemlem :D

Amióta hazajöttem, ennyit csinálok: kötelező körök megfutása, minden fellelhető hülyeség összezabálása, irdatlan mennyiségű alvás éjjel-nappal. Pofásodok is, mint a kölyökgólya, de nembaj :)

(Na jó, hébe-korba húzódzkodtam egy párat, de csak mert halálba élvezem, hogy péntek óta csak úgy "magamtól" felrepülök :D)

0-közelire redukálódott a terem-bővítéssel kapcsolatos idegbajom is: mialatt én az RKC II-n nyomultam, elkezdték itthon az érdemi munkát. Innentől már lesz, ami lesz. Perpill egy teljes fal kiütve, de az edzések mennek, ugyan kerülgetni kell a törmeléket, ki kell bírni a zajt meg időnként szikraeső is hull, na de nálam mindenki Hardstyle, Pisti főleg, hö!! :)





És ha már képek, hála Viktornak, RKC I. Team Katschthaler (sajnos nem mindenki) - a Grad Workout utáni euforikus hangulat tagadhatatlan :D





Az RKC II-ről meg Fabio fotói is felkerültek már a Facebook-ra (ha nem vagy regisztrálva, nem biztos, hogy meg tudod nézni, pedig esélyes, hogy még nem láttál Bodri-negatív kivitelben, hehe).

Fabionak egyébként gratula, akárcsak Engler Gyurinak, a Beast megszelidítéséhez!

9 comments:

  1. Mostmár végre jó nagyot gratulálok a level 2-höz, és örök hálát rebegek a level 1-hez :)
    Tényleg mindent köszönök!
    Go Team Katschthaler! :)

    ReplyDelete
  2. Te vagy a 4. aki megemlit :D hüpp hüpp :D

    Gratula a II.höz ,de persze inkább azon csodálkoztam volna ha nem sikerül :-)

    Amonnal jók voltatok nagyon, lett is pár jó kép :D

    ReplyDelete
  3. Hali!
    Ez most terasz lesz, kis asztalkákkal és sütivel?

    Bezzeg az a kis erdei tisztás...

    Ez már egy vasemberképző gyár lesz :)

    ReplyDelete
  4. Gábor,
    köszi szépen, az FMS-en találkozunk (ha addig nem), addigis "vállasodj" rendületlenül ;))

    Viktor,
    Amnonnal mi már összeszokott RKC-s páros vagyunk, de azt nem gondoltam, hogy az "alakításunk" ekkora benyomást tesz... :D De ki tudja, lehet, hogy a "kámaszutrás" fotóidnak köszönhetően egészen új piaci szegmenst hódítunk majd meg :D

    Sanyi,
    milyen szép idők is voltak azok... :) Meg is sértődtem, amikor se szó, se beszéd, odatelepítették a Campus-fesztivált a "helyemre"... :)

    Ani,
    ezt teszi a meleg + fizikai igénybevétel, ha ezt a fodrászok egyszer felfedezik... ;)

    (Azért figyelitek a kipihentségi fok alakulását...? Hajnali fél 6-tól már fenn kukorékolok magamtól, és ide kommentelgetek hosszasan :D)

    ReplyDelete
  5. Gratulálunk,sokat gondoltunk ám rád! a pihit meg ezerszeresen megérdemled.aztán szólj,h mikor férünk bele,bár ugyan nem vagyok Master RKC ;D,mégis szívesen mennék felétek.

    ReplyDelete
  6. Köszi, Andi,

    a szeptember perpill viszonylag nyugisnak néz ki, az október lesz húzós.

    ReplyDelete
  7. Gabi,
    megnéztem ám a képeket is, és ilyen szőrtelen arccal tényleg alig lehet megismerni :D
    És jól lefogytál, hallode.

    A vonatkozó posztnál már gratuláltam ám, de asszem nem baj, ha most is megteszem :) Nagy Gratula az új diplomához! Nem fogadtam volna nagy tétekben arra, hogy nélküle mész haza :)

    ReplyDelete
  8. Köszönöm, Elvtársnő :)

    Meg köllött tenni, amit a Párt elvárt tőlem (és megelőlegezetten már a tavaszi kinevezéskor kinézett belőlem), nem lehetett hibázni.

    Ja, le, volt annyi ideg-lelés egész nyáron, nem volt nehéz... De már jelentem, visszaszedtem a nagyját az azóta is tartó, hetedhét országra szóló feeding-and-sleeping-frenzy következtében :D

    Éjjen a csülköspacal, hehe ;)

    ReplyDelete