Saturday, August 28, 2010

Got Krav Maga?

I got. Végre. Woohoo :D

Hiába, ez a globális kettlebell-krav-összefonódás nem kerülhetett el bennünket sem... :) Na nem mintha eddig annyira hadakoztam volna ellene, felmerült az ötlet már többször, meg amióta hozzám járt felkészülni Rozsnyai Robi KM oktató (és immár újdonsült RKC) Nyíregyházáról, direktben is tárgyalgattunk, de valós lehetőség csak most az átépítés-bővítés kapcsán nyílt rá.

Tehát kérem szépen, szeptember 6-tól Robi és debreceni csoportja átköltözik hozzánk a Corpusba, az edzések hétfőn és szerdán fél 6-tól 7-ig lesznek. És mivel ha ő oktat a teremben, akkor én értelemszerűen nem, remek alkalom lesz ez arra is, hogy én némi egészséges és természetes égkék-fűzöld színt szedjek magamra, no meg hogy Robi és az oda is járó belleseim akaszthassák a hóhért is már végre egy kicsit... :) Aztán úgyis megfizetek nekik érte... Aztán meg ők nekem... Hihi :D Nem leszünk szomorúak, érzem én ezt :)

No comments:

Post a Comment