Monday, May 04, 2009

Nem sok híja

A 80-nak. Mármint körnek, nem évnek :) Ha így megy minden tovább, meglesz, mire indulok Dániába (és találkozom KJ Viking Warriorral - stílusos-e vagyok? :D).

Csütörtökön elvileg szabadnap lett volna, de atán csak csináltam egy áldozattal felváltva 10*10 swinget a 24-essel (lábon járó Gymboss, aki vagyok, hehe.)
Pénteken 50 kör VO2Maxra készültem, de egy másik fajta kettlebell volt nálam, ami egyből elkezdte a bőrt gyalázni a tenyeremen, úgyhogy valahol 12 kör környékén besokalltam és hagytam a fenébe. Eszméletlen (és ijesztő), mennyire hozzászoktam a 'saját snatch-bellemhez'.
Mindegy, az 50 kört megcsináltam szombaton, tegnap meg szünnap volt.
Ma pedig 60 körig nyomultam (30min, 480 snatch). Ugyanaz volt az érzésem, mint amikor a 12-essel csináltam ugyanezt még október körül: 50 körön túl már nem igazán vannak jelentős különbségek. A 60 nem volt sokkal vészesebb, mint az 50, és bírtam volna tovább is, mintha egyfajta automata üzemmódba estem volna. Na de majd kiderül.

No comments:

Post a Comment