Wednesday, March 04, 2009

Démonok kaszabolása

Azért még kapálóznak jócskán, de legalább nekiálltam :)

2 dupla C&P @2*16kg (2*1 a 4. és 5. körben)*
alsófogásos (chinup) ill. gumiszalagos felsőfogásos (pullup) húzódzkodás (amennyi ment)**
5 dupla FSQ @2*16kg
10 Renegade Row @2*16kg
5/5 kétgolyós SLDL @2*16kg

6 kör

*Eredetileg 5 push press-t terveztem lassú negatívval - nem tudtam, hogy ki is tudom nyomni. Csak gondoltam, mielőtt nekikezdek, megpróbálom, és íme, PR.
**2 chinup, 3 pullup, 3 chinup, 4 chinup, 4 pullup, 5 pullup

Kezdek rájönni ennek a hüvelykujjmentes felsőfogásos húzódzkodásnak a technikájára. Jó ideje nem húzódzkodtam már sehogyse, felsőfogással meg (néhány elszórt kísérlettől eltekintve, hogy legalább az orrom felérjen a rúdig) úgy viszonylag sose - részint egy régi, mindkét csuklót érintő sérülés miatt, de legfőképpen azért, mert az nehéz, én meg lusta, hehe.

2 áldozattal (órával) később viszont tényleg fűbe harapott egy:

VO2Max, 15:15 @16kg
40 kör 7-esével
20min, 280 snatch

Még valamikor novemberben csináltam a 12-essel 120 kört 9-esével, ami egy teljes óra és több, mint 1000 snatch. Elég bizonyíték arra, hogy "kinőttem" én már abból a 12-esből. És mégis azóta is halogattam a következő lépést, mármint az áttérést a 16-osra. Egészen mostanáig.

No comments:

Post a Comment