Thursday, January 08, 2009

Guggolás-nyomás-snatch-kombináció

Izomláz mindenütt, ami nem nagy meglepetés, miután hetekig alig csináltam valamit, ezért ma egy teljes testes kombináció volt soron, közepes súllyal, közepes tempóban, átmozgatási célzattal.

@12kg
clean L - (front squat - press - snatch neg. - snatch - press neg.)*8 - kézcsere és ugyanez R
1min L, 1min R, 1min off
10 kör, 30min

Rá kellett jönnöm, hogy a vállam gyorsabban fárad, mint gondoltam, úgyhogy szükség szerint a guggolás lendületét is felhasználtam (=thruster).

2 comments:

  1. Tényleg, a snatch-ből egy lassú leengedés: negatív MP. (Akár az a 5-6 lépcsős dolog is) Erre nem gondoltam volna: Köszi!
    Be is illesztem!

    ReplyDelete
  2. Jahumm, szoktuk használni pl. a nyomásnál nagyobb súlyra való áttérés előkészítésére. És még a húzódzkodásnak is jót tesz.
    (De persze fej fölé lehet varázsolni azt a súlyt push press-szel vagy lökéssel is, vagy bárhogy, akár még törökkel is, bár annál valószínűleg már többe kerül a leves, mint a hús... :D)

    ReplyDelete