Monday, September 01, 2008

Vissza a kerékvágásba

Szeptember 1, iskolakezdés... Anyááám, már  öntapadós könyvborítókkal, háromszögceruzákkal meg fehértalpú tornacipőkkel is álmodok... :D Tévedsz, ha azt hiszed, három kölyöknek egyszerűen csak háromszor annyi cucc kell. Na mindegy, maradt még ugyan egynémely vadásznivaló, de a nagyján már túl vagyok :)

A kezdő csoport is beindult ma este. Nagy szerencsém van velük, ez tök jó társaság lesz. Mozgásbeli problémák/korlátozottságok alig vannak, és tényleg figyelnek meg ügyelnek a részletekre, fél óra után már úgy swingeltek, mintha rugóra járnának, a legkeményebb Hard Style-ban :)

Én meg, bár reggel 8-tól este 8-ig alig álltam meg, egy félórányi edzést azért mégis kiszorítottam magamnak:

Joint Mobility + T-spine korrekció
gumiköteles gurulások
nyomás térdelésből 5/5 @8kg
nyomás féltérdelésből 5/5 mindkét oldalon @8kg
részleges SLDL rúddal 3*5/5
getup-situp + arm bar @12kg 5/5
10*20 kétkezes swing @16kg (minden egész percben)

Még mindig óvatos vagyok a fej fölötti dolgokkal, de a térdelős nyomások nem bántották a vállam, úgyhogy remélem, tovább tudok menni holnap a teljes törökre. Lehet, valami kis könnyű snatcheléssel is megpróbálkozom.

4 comments:

  1. Á lusta dög vagyok, meg nyaraltunk, na de majd most!
    Reszkessetek...

    ReplyDelete
  2. Ahogy én citerázok, nem citeráz úgy senki... :)
    Viszont holnap felhívlak jól, csak hogy te is reszkess egy kicsit :)

    ReplyDelete