Monday, September 15, 2008

Sűrű hétvége

Pénteken már irány Bp - barátok, edzés (ld. köv. poszt), majd szombat-vasárnap zártkörű RKC-workshop, ahol végigmentünk a Level 2 alapjain, majd volt szerencsénk megismerkedni a kötéllel és a clubbellel. Reméltem, hogy a vállamnak mindez nem lesz gond, de a bent presstől, hogy finoman fogalmazzak, nem volt elragadtatva. Még a másik oldali csípőmet is sikerült meghúzni egy kicsit, de szerencsére aztán kialudtam a dolgot másnapra. Debanyek, az a kötél, az büntet... Szerintem még nem nagyon csináltam olyat, ami ennyire intenzív lett volna (pedig azért lehet találni egy-két elvetemült KB edzést az archívumomban, lol). Ami a club-ot illeti, egyfajta bent-press-variációtól eltekintve sok újdonsággal nem szembesültem (az RKC technikákat alkalmaztuk, pl. hogy nem "puhán" érkeztetjük a súlyt, azaz nincs térdhajlítás, de ezt már eddig is így csináltam), kár, hogy az oldalirányú dolgokra, mint pl. a kifelé-befelé pendulum vagy a mill, ami engem inkább érdekelt volna, már nem került sor. Bár biztos, hogy így is elég sok volt az info annak, aki most találkozott az eszközzel először, és persze sosem árthat újra átismételni az alapokat. Összességében mindenesetre jó móka volt. 

No comments:

Post a Comment