Sunday, July 20, 2008

Kezd beállni a rendszer

VO2Max:
Csütörtökön megint 50 kört csináltam, jól ment, viszonylag könnyűnek éreztem. Tegnap az újabb 60 viszont csak nyúlt mint a rétestészta. Az idő is nyomott, fülledt volt, ami szintén nem könnyítette meg a helyzetet. Mindegy, holnap megint visszamegyek 50-re és onnan építkezek felfelé. Nem sietek, igazából nem is az ismétlésszám itt a lényeg, a történet főleg arról szól, hogy rászorítsam magam valahogy a rendszeres snatch-elésre (nem, még mindig nem szerettem meg).

Egyébként meg alakulgatok jóga-ügyben szép lassan, még a féllábon állós ill. a kitörés-jellegű dolgokban is észlelhető némi javulás (pedig azokban mindig is borzalmas voltam egyensúlyilag). Jó ötletnek bizonyult felosztani a szekvenciát 2-3 napra, és egy-egy alkalommal többet gyakorolni kevesebb pózt.

A clubbellt sem viszem túlzásba - a laterális dolgok nem is olyan egyszerűek, és a cast-okkal is óvatos vagyok (kicsit azért nyugtalanítólag hat a súly fej/hát mögül indítása), de persze vannak itt is fokozatok, szóval egész jól boldogulok. Mobilitás-fejlesztésre eddig nagyon bejött.

No comments:

Post a Comment