Wednesday, May 21, 2008

Mint egy Hard-Living Comrade

Bizony, ilyen érzés volt életem első súllyal történő húzódzkodása, arról nem is beszélve, hogy egyből kettő-három is ment :)



Ahogy a 8-ast a lábujjaimra akasztottam, mint Pavel emlegeti az ETK-ban (mondjuk amúgy övem sincs, elhiheted, meg sem fordult a fejemben soha, hogy valaha is szükségem lehet ilyesmire), már majdnem stílusosnak éreztem magam :)
Ugyanakkor felért egy hasazással is: mivel még mindig csak ajtókeretbe szorított rudam van, igencsak meg kellett emelnem a lábam, hogy legyen elég helyem.

7 comments:

  1. Ezt az akrobatikus mutatványt az instruktorin tanultad? Csak le ne essen a bell mert akkor annyi a mázas kerámiának ;-).

    ReplyDelete
  2. jaja, nekem is az első gondolat az volt, hogy mennyit tud "pattanni" a nyolcas :)

    ReplyDelete
  3. Nnnnnnna, szép, így bíztok bennem, hát kösz :p
    Amúgy laminált parkettára esne, HA esne, nem a járólapra, az ajtón innen már az van :)
    Egyébként nem ott tanultam, hanem tényleg az ETK-ból szedtem. A húzódzkodás az RKC II-be tartozik, a pistollal együtt.

    ReplyDelete
  4. RKC II, ami úgy érzem, h Neked is felpiszkálta a fantáziádat:) Gondoltam megnézem, mi a helyzet az én kedves barátnőmmel, erre látom, hogy megint, a szüfrazsett-mozgalom keretén belül, férfiakat szégyenít meg húzodzkodással:)
    Dani

    ReplyDelete
  5. Dani,

    most épp valami teljesen más piszkált fel, de még egy kicsit titkolom ;)

    ReplyDelete
  6. Az öv szerintem nem olyan jo, en ugy oldom meg azt a kerdest, hogy egy käbe 4m hosszu (2.5 cm szeles) rögzitö pänt ket veget összecsomozom, szepen äthuzom a kettlebell fülen, es a belebujok mint egy mellenybe. Tök kenyelmes, pillanat alatt le-fel vehetö, es a golyo is jo magassägban van, igy valoban a huzodzkodäsra tudok koncenträlni.

    ReplyDelete
  7. Elmés :)))
    Küldjél egy képet és felteszem ide, mint alternatívát!

    ReplyDelete