Friday, May 02, 2008

Még élek

Ez a hét elég hektikás, zűrös és stresszes volt, de a dolgok kezdenek normalizálódni.
Hétfő-kedd off, szerdán megcsináltam az RKC snatch tesztet: 30/30 @12kg, 15/15 @16kg.

Tegnap:
BJ#1 @16kg, 3 kör, 45sec on, 45sec off
30 swing
5/5 C&P (és igen, mind press, push nélkül :) )
30 swing
5/5 C&FSQ
30 swing
5/5 TGU
30 swing
5/5 snatch
30 swing
Jó volt, tulajdonképpen könnyűnek éreztem

Ma meg itt volt Bánszegi Zoli RKC-jelölt kollega, aki, mint kiderült (most!!, lol), pár utcányira lakik innen. Eredetileg a Brett Jones felkészítőt terveztem, de mivel neki nincs otthon párban kettlebell, inkább megmutattam neki az alap dupla gyakorlatokat, aztán pedig neki is volt szerencséje megismerkedni a GymBoss-szal: előbb Grad Workout (6 hossz a kertben = 120m), majd pedig VO2Max, 15:15, 30 kör (én 12-essel, 10-esével). Ja és persze azzal indítottunk, hogy rituálisan leszámoltuk egymásnak a snatch tesztet (bemelegítésképpen, csak hogy nagyképűen fogalmazzak :D), most a 16-ossal csináltam, 15/15.
A szivacshengert is megmutattam neki, kimondottan értékelte, még lehet ő is vesz egyet :)
Szóval jól elszórakoztunk, majd még vasárnap jön és edzünk egyet megint.

5 comments:

  1. Gabi,Te "csak" kettlebellt veszel, vagy clubbelel is gondolkozok a jövőben?
    Dani

    ReplyDelete
  2. Ha érted a kérdést, így éjfélhez közeledve:)
    Dani

    ReplyDelete
  3. Danikám, mi félszavakból is... :)

    A clubbellt egyelőre beállítottam a sor végére.
    A sor perpill úgy néz ki, hogy

    1. kettlebell tökéletesítés az újonnan kapott tudással
    2. homokzsák
    3. barbell - belekóstolás az erőemelésbe (esetleg TSC?)
    4. pörölykalapács
    5. szánhúzás, kocsitolás (akár traktorkerék is, ha megoldható valahol)
    6. olimpiai súlyemelőgyakorlatok megtanulása (ha lesz kitől)
    7. esetleg krav-maga (?)
    8. clubbell

    A sorrend képlékeny, arról meg végképp fogalmam sincs, hogy fog mindez időben kinézni.

    ReplyDelete
  4. Milyen vicces, én is pont azon gondolkozom, hogy mi is a következő cél?Nekem először is a CF 300 Club tagsági, aztán azon gondolkoztam, hogy komolyan felkészülök a TSC-re, meg úgy kedvet kaptam én is a különböző vicces mutatványokhoz(könyv és kártyatépés, hasonlók)-bár még elképzelésem sincs, hogy hogyan menne.Alapvetően kicsit azért visszatérnék test"építő" gyökereimhez, tudod, amit a Bear-rel kapcsolatban beszéltünk, de azért vannak hosszabbtávú gondolataim is.A clubbelt meg fogalmam sincs hova tegyem..
    Dani

    ReplyDelete
  5. Dani,

    a Mike Mahler-féle cuccost, amit ígértem, nem felejtettem ám el... Jövő héten kapod, aztán hajrá, tömbösödhetsz :)

    ReplyDelete