Wednesday, March 19, 2008

"The Shoulder Flow"

A tegnapi ballisztika elég vidámságosra sikerült, és a holnapi terv sem marad el mögötte. Továbbá utána jön a kétgolyós BJ, úgyhogy ma Taikei tanácsára hallgatva váll-körüli, átmozgatós prehab edzést rendeztem.

Kezdésnek seprűnyéllel csináltam 10 fej fölötti guggolást 10 shoulder dislocate-tel váltogatva, 3-3 sorozatot. (Shoulder dislocate: fogom a seprűnyelet vízszintesen a csípőm előtt, vállszélességnél valamivel szélesebben, nyújtott karral. Majd felemelem a fejem fölé, és leeresztem hátul amíg a csípőmig nem ér, majd vissza. Végig nyújtott karral.) Aztán a következő kombinációt állítottam össze:

clean - press - overhead squat - windmill - TGU le - arm bar - TGU föl - windmill - overhead squat - negative press - clean-drop - transfer

Az arm bar, ha valaki nem ismerné:



Végig igyekeztem a gyakorlatokat lassan, de gördülékenyen, szinte 'folyékonyan' egymásba kapcsolni, így egy-egy ismétlés mindkét oldalon összesen kb. 2,5 percet vett igénybe.
Két sorozatot váltogattam, összesen 3-szor: 10min (4/4) @12kg és 5min (2/2) @16kg

Az arm bar-t már nagyon rég csináltam, akkor se sokszor, úgyhogy konzervatívan álltam hozzá, majd idővel fokozatosan növelem a ROM-ot.

Nagyon bejött, munka is volt, ugyanakkor ki is lazított, a vállamnak is meg a gerincemnek is nagyon jól esett. Annyira fellelkesültem rajta, hogy még nevet is adtam neki: The Shoulder Flow (ha már valaki kitalálta előttem, elnézést), ilyen se volt még. Rendszeresen fogom csinálni, más edzések előtt/után is.

No comments:

Post a Comment